آنها که به جای کار خود را درگیر مسائل انتخابات می کنند، ناموفق هستند

ارسال در شهری و رفاهی

در کوی صبا 40 هزار متر و در کوی پاسداران 25 هزار متر آسفالت ریزی و زیرسازی و جدول گذاری انجام شده است. همچنین در کوی باران ، 10 هزار متر آسفالت ریخته شده است. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، شهردار در نشستی با کارکنان شهرداری ضمن اعلام این خبر گفت: به محض اینکه منظریه را تحویل بگیریم طرح های عمرانی را مثل کوی صبا، باران و پاسداران در آن اجرا خواهیم کرد. حاج حیدری با توضیح اینکه پیگیری مسائل منظریه در مرحله کارشناسی دچار وقفه شد، گفت: تلاش می کنیم مشکلات منظریه را برای همیشه حل کنیم.
وی با اشاره به اینکه به محض خنکی هوا کاشت درخت و درختچه در پارک شهروند شروع می شود، افزود: دو طرف جوی گاردر از بلوار منتظری به سمت سیداشرف کاملا آزاد سازی شده و زیر سازی و آسفالت آن ظرف دوهفته گذشته کاملا انجام شده است.
شهردار به تکمیل مجتمع فرهنگی نیلفروشان، تبدیل خیابان شمس به بلوار، ادامه عملیات عمرانی چشمه لادر و آماده سازی قصر کازرونی به عنوان مهمانسرای شهر اشاره کرد و افزود: 6 توافق دیگر در خیابان شهید صدوقی باقی مانده است و طی چند روز آینده تیربرق های مزاحم جا به جا می شود و سپس از سمت میدان امام رضا (ع) شروع به جدول گذاری خواهیم نمود.
حاج حیدری با اشاره به اهتمام شهرداری در پیگیری مطالبات از دانشگاه صنعتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه پول ندارد. قبلا مبلغ 50 میلیارد تومان مطرح شده بود ولی تیم کارشناسی ما و دانشگاه با انجام محاسبات بر روی رقم 28 میلیارد تومان توافق نموده اند.
وی در مورد متروی خمینی شهر نیز گفت: در رابطه با مترو دو موضوع مطرح بود یکی بودجه و دیگری زمین که تامین هیچکدام برای ما مقدور نبود اما با این وجود در حال رصد کردن وضعیت مترو هستیم. شهردار با ابراز خرسندی از اینکه بودجه یکی از خطوط متروی خمینی شهر که از اصفهان تا میدان شهدای خمینی شهر امتداد دارد در بودجه ملی دیده شده است، گفت: با کار کارشناسی شورا این خط از زیر زمین رد خواهد شد. جنوب شهر نیز به خط متروی اصفهان- نجف آباد متصل است و متروی شاهین شهر نیز در میدان استقلال به خمینی شهر متصل می شود.
حاج حیدری در بخش دیگری از سخنانش به بحث ها و مسائل حاشیه ای که در حین کار به وجود می آید اشاره کرد و افزود: این بحث ها انگیزه ما برای کار را کم نمی کند و نیروهای ما عالی عمل کردند.
وی با تاکید بر اینکه در سیستم شهرداری حتی یک ریال هم غیر قانونی خرج نشده و تخلفات مطرح شده خارج از دایره شهرداری و شورای شهر بوده است، گفت: مردم نیز از این مباحث به راحتی گذشتند و شهرداری نیز مانند گذشته در کنار مردم و مسؤولین با قوت و قدرت به کار خود ادامه می دهد. شهردار در ادامه با ابراز تاسف از اینکه در خمینی شهر همه چیز سریع منتتشر می شود، گفت: رییس شورای یکی از شهرهای استان دستگیر شد و کسی هم نفهمید.
شهردار افزود: کسانی که به جای کار کردن، خود را درگیر تحرکات انتخاباتی می کنند موفق نمی شوند. انتخابات سال دیگر است و به ما نیز ارتباطی ندارد و ما باید به خدمت گزاری بپردازیم.
حاج حیدری دفاع از عملکرد را یکی از وظایف خود دانست و گفت: در گوشه و کنار گفته می شود که تمام شهرداری «لادر» شده است در حالی که لادر یکی از 150 طرح انجام شده توسط شهرداری است.
وی با بیان این که میزان بدهی شهرداری فعلی با آنچه که در ابتدا تحویل گرفته برابر است، گفت: این مبلغ همان هشت ونیم میلیارد تومان است اما تفاوتش با 3 سال پیش این است که اکنون بذرهایی که قبلا کاشته شده، ثمره داده است؛ سندهای مجتمع کاروانسرا آماده است، مرحله اول پایانه مسافربری با مشارکت شرکت اسپادانا گشت افتتاح شد و...
شهردار در ادامه از راه اندازی کانال اطلاع رسانی شهرداری با هماهنگی واحد حراست خبر داد و از همه کارکنان خواست تا با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود باعث پیشرفت شهرداری و شهر شوند.
شهردار همچنین اعلام کرد که از اول مهرماه 15 دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد سیستم حمل و نقل شهری خواهد شد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه فیلمی از اقدامات 30 ماهه شهرداری پخش شد.