کمک های کریمانه مردم خمینی شهر در شب ولادت کریم اهل بیت (ع)

ارسال در شهری و رفاهی

 شب گذشته  به مناسبت میلاد با سعادت دومین امام شیعیان جشن با شکوهی در منطقه چشمه لادر باحضور مردم ومسولین برگزار شد .به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین ویژگی جشن مذکور جمع آوری کمک های مردم برای کودکان اوتیسمی بودبراساس این گزارش مردم خیر اندیش خمینی شهر در جشن ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)  مبلغ 78 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهدی به مرکز نگهداری از کودکان اوتیسم خمینی شهر کمک کردند.  اهدای یک قطعه زمین 1500 متری جهت ساخت مرکزی برای نگهداری این افراد و همچنین 29 قطعه طلا از دیگر کرامت های خمینی شهری ها به این قشر از جامعه بود.
در این مراسم شهردار از علیرضا پیمانی مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، داوود وطنخواه مسوول واحد ترافیک، جلال حاج حیدری مسوول واحد امانی و رفیعی مسوول واحد تاسیسات شهرداری و همچنین مهندس مهدی پیمانی به دلیل فعالیت های محیط زیستی اش تقدیر کرد. تجلیل شهردار از محمدحسین رضایی خواننده دو سرود با موضوع خمینی شهر و بسکتبالیست های کانون نقش جهان سازمان رفاهی تفریحی از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.


شهردار در این برنامه از حضار خواست تا به «سرای آرامش پاکان» مرکز نگهداری از کودکان اوتیسم کمک کنند.
گفتنی است این جشن که توسط سازمان رفاهی تفریحی و با کمک دیگر واحدهای شهرداری برگزار شد و با برنامه های مختلفی از جمله موسیقی، نمایش و... همراه بود، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت به گونه ای که لادر با پذیرایی از 40 هزار نفر یکی از شلوغ ترین شب های خود را پشت سر گذاشت.