عملیات بهسازی و ترمیم چمن پارک بهشت انجام شد

ارسال در خبر و گزارش

معاونت سازمان خدمات شهری در این رابطه گفت: در این عملیات اقدامات گوناگونی از قبیل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح، کند و کوب، اصلاح بافت خاک به کمک کودهای دامی، کاشت چمن از نوع فوستوکا انجام شد.

 

مهندس عزت اله صفار در ادامه گفت: در سالهای گذشته چمن پارک بهشت به دلیل نامناسب بودن بافت و ساختار خاک و همچنین خشکسالی به خصوص در فصل گرما دچار خسارت سنگینی شده بود که با تلاش کارکنان واحد فضای سبز مجددا احیا گردید.


وی افزود: در سال گذشته مردم و مراجعین به این پارک شاهد وجود لکه های بزرگ وکاملا خشک و عاری از چمن بودند که امسال این معایب برطرف شد و از این پس همشهریان می توانند از فضای کاملا سبز پارک استفاده کنند.


وی از همه همشهریان و مراجعین به پارکهای سطح شهر خواست تا در حفظ و نگهداری فضای سبز و تفریحی ایجاد شده برای مردم کوشا باشند؛ زیرا نگهداری هر چه بهتر فضای سبز و پارکهای سطح شهر علاوه بر افزایش طراوت و نشاط عمومی از تحمیل هزینه اضافی به شهرداری جلوگیری می کند.


وی خاطرنشان کرد فضای سبز و پارک های عمومی متعلق به همه مردم و همشهریان می باشد و از طریق پرداخت عوارض شهروندان تامین می شود، لذا جا دارد کلیه شهروندان در قبال حفظ و نگهداری اموال عمومی و پارکهای سطح شهر احساس مسوولیت ویژه ای از خود نشان دهند.