حمایت از شهردار وظیفه قانونی، شخصی و شرعی من است

ارسال در خبر و گزارش

 که در حق مردم خمینی شهر اجحاف زیادی صورت گرفته و مردم مستحق خدمات رسانی بیش از این هستند و مشکلات در همه مناطق شهر آشکار است، مردم خمینی شهر با حداقل امکانات راضی هستند و مطالبات کاملا بالحق است.


محمد علی پورشریعت با ابراز امیدواری در مورد اینکه همکاری شورای شهر و شهرداری و نماینده مردم در مجلس باعث حل بخشی از مشکلات مردم در این دوره شود گفت : همراهی و همکاری نماینده مردم در مجلس با شهرداری برای حل مشکلات جای تقدیر و تشکر دارد، اقدامات انجام شده دردوره چهارم شورای شهر رضایتمندی خوبی را برای مردم به همراه داشته است که حاصل انسجام بین شهرداری، شورای شهر و نماینده مردم و مسئولین شهرستان می باشد، امیدواریم این وحدت رویه تا آخر فعالیت این دوره ادامه پیدا کند.


وی خطاب به نماینده مردم در مجلس گفت: درخواست شورای شهر از نماینده شهرستان شامل پیگیری برای اجرایی شدن و اعلام نتیجه نهائی توافق نامه منظریه با اداره کل راه وشهرسازی، حریم شهر، تخصیص و عملیاتی شدن سرای محله در محلات وازیچه وجوی آباد، تخصیص بودجه های ملی واستانی برای تامین آسفالت معابر وکوچه ها می باشد.


پورشریعت گفت: امروز همه مناطق خمینی شهر با مشکلات جدی وکمبود آسفالت برای لکه گیری و روکش کامل روبرو است و به نهضت آسفالت نیاز دارد، امروز بهترین هدیه به مردم تامین هزینه آسفالت از محل اعتبارات استانی وملی وکمک به شهرداری می باشد.


در ادامه یکی از اعضاء شورای شهر با اشاره به اینکه همراهی خیلی خوبی بین مسئولین بوجود آمده است از نماینده در خصوص پیگیری برای موضوعاتی مختلفی از جمله تملک دارائی های شهرستان ، تکمیل طرح نیمه تمام ،اجرائی شدن توافقنامه منظریه، حریم و طرح جامع شهر، سوال نمود و خواستار پاسخ گوئی نماینده شد.


هیچ کس توانائی ایجاد اختلاف بین نماینده با شورای شهر و شهرداری را ندارد
نماینده مردم در ادامه جلسه با بیان اینکه اطمینان خاطر دارم هیچ کس توانائی ایجاد اختلاف بین نماینده مردم در مجلس با شورای شهر و شهرداری را ندارد ابراز کرد: اختلاف نظر های شخصی کاملا طبیعی است و بنا داریم تا زمانی که مسئولیت دارم با تعامل و همکاری با شورای شهر مشکلات مردم و شهرستان را جدا پیگیری نمایم.


محسن صرامی افزود:مدیریت جهادی یک شعار نیست ، یک تفکر کاملا عمیق است که هرکسی اهل این تفکر نباشد در حق خود و مردم ظلم می کند و باید در دنیا وآخرت پاسخ گو باشد.
نماینده با اشاره به اینکه برای حل مشکلات شهرداری و در خواستهای شورای شهر ریل گذاری مورد نیاز انجام شده است، گفت: امروز در فضای کاملا آرام برای حل مشکلات پشت پرده بین هلال احمر با وزارت بهداشت تلاش و پیگیری زیادی داشتم و با جسارت از حقوق مردم شهر دفاع کردم، وموفق شدم از تلاشها و فشار های مسئولین کشوریِ هلال احمر برای تصرف ِبیمارستان ساعی وممانعت از ساخت این طرح جلوگیری به عمل آورم.


صرامی با بیان اینکه شورای چهارم از ظرفیتهای بالائی برخوردار است و موافقت ده نفر از اعضاء شورای شهر با توافق نامه منظریه یک موفقیت محسوب می شود گفت: مخالفت اعضاء باقی مانده هم خوب است زیرا آنها برای مخالفت استدالات خاص خود را دارند اشکالی به این مخالفت نیست ، من با یقین اعلام می کنم شورای شهر وشهرداری با اطمینان واعتماد در خصوص فراهم نمودن شرایط واجرائی شدن عملیات توافق نامه منظریه وارد عمل شود. اقدامات شهرداری در منظریه به عنوان یک سرمایه برای شهر ورفاه مردم شهرک منظریه محسوب می شود، مبلغ مورد تعهد اداره کل راه و شهرسازی آماده پرداخت می باشد.


حمایت از شهردار وظیفه قانونی ، شخصی و شرعی من است
وی با بیان اینکه با قاطعیت اعلام می کنم مشکلات خمینی شهر در پشت درهای بسته و با نامه ونامه نگاری حل نخواهد شد و باید مسئولین شهر با جسارت وجرات برای حل مشکلات وارد عمل شوند گفت: امروز شهرداری با اطمینان خاطر در منطقه لادر مشغول به فعالیت است و من با همه وجود وتوان از فعالیتهای شهرداری در این منطقه حمایت خواهم کرد. این اطمینان خاطر حاصل توافقنامه منظریه با اداره کل راه وشهر سازی است. وی افزود: از شهردار خمینی شهر به عنوان منتخب شورای شهر با روشی که در یکسال از خود نشان داده است حمایت می کنم ، حمایت از شهردار وظیفه قانونی ، شخصی وشرعی من است، ما امروز در خمینی شهر داغ کار داریم ، فعالیت های شبانه روزی شهردار با دست خالی برای همه ما ارزشمند است باید همه از فعالیتهای ایشان دفاع کنیم.


وی افزود: فعالیتهای عمرانی و توسعه گردشگری در منطقه لادر وسطح شهر توسط شهرداری به عنوان یک سرمایه برای مردم و شهرما محسوب می شود.


توافقنامه منظریه باعث ساماندهی مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهر می شود
وی با بیان اینکه با توافق نامه منظریه شهرداری می تواند به صورت عملیاتی برای ساماندهی و استقرار مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم و جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد عمل شود. سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری به دنبال کسب اطمینان خاطر خود در منطقه دوشاخ هستند.


وی گفت: این توافقنامه از همه نظر به نفع مردم شهر ، مسئولین شهر ،شهرداری و شورای شهر می باشد، در حال حاضر 67 میلیارد ریال اعتبار آماده پرداخت به شهرداری است.
نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه هیچ گونه جدائی واختلافی بین شورای شهر و شهرداری با من وجود ندارد تاکید کرد:در دولت گذشته پیگیر ساخت دو سرای محله در محلات وازیچه وجوی آباد بودم وهشتصد میلیون تومان اعتبارات ملی درخواست شد ودر دولت فعلی به تصویب رسید، همه پیگیری های خود را خواهیم داشت تا هرچه سریعتر برای ساخت واریز شود،شهرما به اینگونه اعتبارات نیاز زیادی دارد.


از محل ماده 180 چهار میلیاردتومان برای کمک هزینه آسفالت به خمینی شهر اختصاص یافت
در ادامه نماینده شهرستان افزود : یکی از مهمترین مشکلات شهر ما معضل آسفالت است از این رو از محل این ردیف اعتباری ماده 180 چهار میلیاردتومان برای کمک هزینه آسفالت به شهرداری خمینی شهر اختصاص یافت، در آینده نزدیک دومیلیارد تومان از این مبلغ به حساب شهرداری خمینی شهر برای محلات حاشیه ومحروم خمینی شهر واریز خواهد.


محسن صرامی با تاکید براینکه تلاش می کنم دومیلیارد تومان مابقی در آینده به حساب شهرداری واریز شود و هفتصد میلیون تومان از این مبلغ برای بازسازی وتجهیز بیمارستان اشرفی درمانگانهای سطح شهر اختصاص یابد، گفت: تلاش کردم این بودجه در بخش ضروری و مورد نیاز مردم مصرف شود و باز هم تلاش می کنم بیش از یک و نیم میلیارد تومان دیگر که برای کمک به تجهیز بخش درمان و بهداشتی شهرستان از محل اعتبارات ملی واستانی دیگر مصوب شده است ، دریافت نمایم.


وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ماده 180 برای محلات و مناطق وروستائی و شهرهای دیگر از جمله کوشک، درچه، اصغر آباد وکانون مساجد شهرستان تخصیص پیدا کرد افزود: در آخرین جلسه ای که با وزیر بهداشت و درمان داشتم بیش از ده میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان منظریه تخصیص پیدا کرد ومصوب شد، از این رو تلاش کردم از محل اعتبارات 180 برای بخشهای بهداشتی ودرمانی دیگر هزینه شود.