یک نیمروز پربار برای گردشگری خمینی شهر

ارسال در خبر و گزارش

در چهارمین روز از فروردین 1396 سند گردشگری منطقه لادر صادر و تحویل مسوولان شهر شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، معاون استان های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور امروز با حضور در لادر مجوز ساخت این منطقه گردشگری را تقدیم مردم شهر کرد. دکتر رومیانی به همراه دکتر اللهیاری مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان همچنین ضمن افتتاح بام سبز مجوز ساخت این منطقه را نیز به شهر تقدیم کردند.
خمینی شهر در چهارمین روز از فروردین، یک نیمروز پربار را پشت سر گذاشت و دکتر رومیانی با حضور در خانه تاریخی زهتاب در میان شادی و شعف مردم این خانه را به عنوان خانه هنرمندان افتتاح کرد.

عکس: رسول مختاری

photo 2017 03 25 09 24 18
شهردار حاج حیدری در این مراسم گفت: امروز هنرمندان شهرستان صاحبِ خانه شدند. وی ضمن تشکر از ابطحی نماینده مجلس، رییس و اعضای شورای شهر و همچنین مجید زهتاب به عنوان یکی از صاحبان این خانه تاریخی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: خانه زهتاب با 800 متر مربع زیربنا در دوره شورای سوم به تملک شهرداری درآمد و در دوره چهارم شورا مرمت شده و به هنرمندان تحویل شد. 
گفتنی است هر کدام از اتاق های این خانه تاریخی به رشته های مختلف هنری شامل هنرهای نمایشی، صنایع دستی، شعر و... اختصاص یافت.

تصاویر این مراسم در بخش گزارش تصویری قابل مشاهده است.