تاکید بر برگزاری هرچه باشكوه تر ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس

ارسال در خبر و گزارش


رئيس شوراي اسلامي شهر در اين جلسه به برنامه ريزي ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر با خانواده هاي معظم شهداء اشاره كرد و گفت : برگزاري نمايشگاه ويژه هفته دفاع مقدس ، اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و همچنين نصب تصاوير سرداران شهيد خميني شهر از جمله فعاليت هاي مشتركي است كه توسط سپاه ناحيه خميني شهر ، بنياد شهيد و ايثارگران و شهرداري و شوراي اسلامي شهر انجام مي شود .
خانم پريشاني با اشاره به برگزاري مراسم جشن ازدواج زوج هاي جوان در مسجد آعلي اكبر ورنوسفادران و همچنين جلسه پرسش و پاسخ در مسجد مصلي اندآن از امامان جماعت هيأت امناء و نمازگزاران اين مساجد تشكر كرد و گفت : برپايي اينگونه برنامه هاي مردمي و حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، شهردار و اعضاي شوراي شهر در آن نشان از پيوستگي و وحدت مردم و مسئولان دارد . در اين جلسه تعدادي از لوايح شهرداري و نامه هاي رسيده از دستگاههاي اجرايي و درخواست هاي مردم مطرح و مورد بررسي قرار گرفت . نايب رئيس شوراي اسلامي شهر در اين باره به درخواست جمعي از هيئات مذهبي ، قرض الحسنه ها ، حوزه هاي علميه ، مجموعه هاي فرهنگي ، كسبه و معتمدين و مردم محله قلعه آقا مبني بر درخواست تغيير نام اين قسمت از شهر از قلعه آقا به رضوي اشاره كرد و گفت : شوراي شهر ضمن موافقت با اين درخواست مردمي ، آن را براي طي مراحل قانوني به كميسيون مربوطه ارجاع داد .
حسين رحيمي همچنين انتخاب هيئت رئيسه و اعضاي كميسيون هاي شوراي اسلامي شهر در هفته آتي خبر داد و گفت : پويايي وافزايش فعاليت كميسيون هاي شوراي اسلامي شهر در دوره جديد يكساله ، ازجمله محورها و اهداف اصلي شورا در آينده خواهد بود .