کار در چشمه لادر باید با قدرت جلو برود

ارسال در خبر و گزارش

در این بازدید معاون استاندار ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی انجام گرفته در چشمه لادر گفت: کار در چشمه لادر باید با سرعت و قدرت جلو برود.

 

وی با اشاره به ارزش منطقه لادر و جایگاه تاریخی منطقه لادر در مبارزات انقلاب گفت: پیش از انقلاب منطقه لادر یکی از کانون های تجمع جوانان انقلابی بود و بعد از انقلاب نیز به عنوان منطقه ای برای آموزش نظامی رزمندگان مورد استفاده قرار می گرفت.


رسول یاحی ادامه داد: از مسوولان شهرستان می خواهم بسترهای لازم را فراهم کنند تا هنرمندان بتوانند با حفظ موازین شرعی با هنرشان زمینه نشاط اجتماعی و شادابی بیشتر را در مردم فراهم کنند.


وی افزود: لازم است در این زمینه ازامکانات بخش خصوصی نیز استفاده شود و در این منطقه تفریحی مراکز خدماتی همچون رستوران و اغذیه فروشی راه اندازی شود.
در این دیدار شهردار حاج حیدری به سخنان استاندار در روز معارفه خود مبنی بر کمبود منابع مالی در خمینی شهر اشاره کرد و گفت: استاندار در این جلسه تاکید کرد جوهر قلم من برای خمینی شهر روان است. البته ما درخواست مالی از استاندار نداریم، از ایشان می خواهیم مشکل منظریه، اراضی منطقه کارگاهی دوشاخ و واگذاری اراضی لادر به شهر را تسهیل کنند و همچنین حق و حقوق شهر را از دانشگاه صنعتی به روشی که صلاح می دانند به شهر برگردانند.


وی با اشاره به ضرورت ایجاد بورس سنگ در شهرستان گفت: از استاندار می خواهم مصوبات لازم جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر را که چند ماهی است در کمیسیون ماده پنج وجود دارد را نهایی کرده و مقدمات ایجاد بورس سنگ را در شهر تسهیل کنند.