شهردار: کسانی که اهل کار نیستند در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارند

ارسال در خبر و گزارش

 از آنجایی که در فصل زمستان و سردی هوا امکان اجرای بعضی از طرح های عمرانی و خدماتی وجود ندارد، فصل تابستان و قبل از شروع فصل سرما بهترین زمان برای اجرای طرح های عمرانی است و باید از این فرصت کوتاه استفاده کرد.
علی اصغر حاج حیدری با بیان اینکه تک تک مجموعه نیروی انسانی شهرداری باید به جایگاه و وظایفی که دارند اعتقاد داشته باشند، گفت: با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و عزم مجموعه شهرداری می توانیم بخش عمده ای از مشکلات شهر را برطرف کنیم و امروز سازمان خدمات موتوری نیاز به عزم جدی برای حمایت از طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری دارد. در خواست من از کلیه مجموعه انسانی شهرداری این است که همانگونه که تیم مدیریتی شهرداری با همراهی اعضای شورای شهر به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، مجموعه نیروی انسانی شهرداری هم، برای خدمت رسانی به مردم با تیم مدیریتی شهرداری همراهی و همکاری کنند و هیچ دلیلی ندارد بعضی از مجموعه نیروی انسانی شهرداری در اجرا و انجام وظایف محوله خود کوتاهی کنند.
وی خطاب به مجموعه نیروهای انسانی شهرداری با بیان اینکه به صورت کامل از تیم مدیریتی و مدیرعاملان شهرداری حمایت می کنم گفت: من کاملا به توان و قدرت نیروهای شهرداری ایمان دارم و تلاش می کنم کلیه حقوق به حق نیروهای زحمت کش شهرداری پرداخت شود و از کلیه کسانی که اهل کار و خدمت هستند، حمایت می کنم ولی کسانی که اهل کار نیستند در شهرداری جایگاهی ندارند و مجموعه و سیستم شهرداری به آرامی آنها را خارج می کند. این سخن من به عنوان شهردار نیست بلکه خواسته اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم است و به نوعی سخن و انتظار مردم از تیم و مجموعه شهرداری است و ما باید شهر را به شهری شایسته مردم خمینی شهر تبدیل کنیم. نیروهای شهرداری در مقابل وظیفه خود مسوولند و باید با همه وجود کار کنند، تفکر و روش عملکرد مدیریت شهرداری روش امانی و پیمانی و استفاده کامل از توان و امکانات شهرداری است.
شهردار و مجموعه شهرداری ثابت کرد خواستن، توانستن است
در ادامه این جلسه رییس شورای شهر با بیان اینکه پرسنل سازمان خدمات موتوری از زحمت کش ترین افراد مجموعه شهرداری هستند گفت: جا دارد به نمایندگی از مردم و اعضای شورای شهر از زحمات تیم مدیریتی و مجموعه پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر کنم.
سید علی صالح درخشان با اشاره به اینکه در ماه های اول شروع رسمی کار شورای شهر سخت ترین زمان را طی نمودیم ولی نا امید نشدیم گفت: ما با اخلاص کامل و اعتقاد به خدمت به مردم وارد میدان عمل و کار شده ایم و عملکرد ماه های گذشته شهردار و مجموعه شهرداری اثبات کرد ما می توانیم و خواستن، توانستن است. امروز رویکرد ما خدمت به مردم است و هیچ تفاوت دیدگاهی و تبعیضی برای خدمت به مردم خمینی شهر وجود ندارد.
رییس شورای شهر با بیان اینکه حق و حقوق پرسنل، مدیران و اعضای شورای شهر به صورت مستقیم از مردم تامین می شود گفت: مردم با پرداخت عوارضات خود به شهرداری به صورت مستقیم در حق و حقوق و هزینه های شهرداری و اعضای شورای شهر نقش مستقیم دارند، پس خدمت ما به مردم باید صادقانه و با اعتقاد باشد.
درخشان با بیان اینکه در ماه های گذشته با اراده شهرداری تحولات خوبی در شهر انجام شد، گفت: اگر مجموعه شهرداری با اعتقاد و همت وارد میدان عمل و کار شوند و به جدّ کار کنند قطعا این دوره از شهرداری و شورای شهر به یک دوره طلایی برای خدمت به مردم تبدیل خواهد شد و در آینده  عملکرد این دوره زبانزد و منحصر بفرد خواهد بود.