اقدامات شهرداری به مناسبت ایام نوروز

ارسال در خبر و گزارش

 معاون عمرانی شهرداری در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین از احداث آبنمای 8 ضلعی چشمه لادر به عنوان یکی از این اقدامات یاد کرد و افزود: احداث پله های تفریحی و لوله کشی به منظور رساندن آب شرب به این منطقه کوهستانی از دیگر اقدامات شهرداری در این نقطه می باشد.


خلیلی از اتصال میدان آیت اله صهری با ورودی خیابان استاد طلایی به عنوان اجرای اولین میدان دوقلو یاد کرد و گفت: این عملیات به منظور کاهش ترافیک و استفاده بهینه از خیابان های حافظ و پلیس اجرا شد.


وی درادامه توسعه فضای سبز و روشنایی خیابان شهید رجایی، احداث کنار گذر محله کوشکباج برای سهولت تردد و تکمیل زیرسازی ضلع شمالی خیابان شهید صدوقی را نیز از دیگر اقدامات واحد عمرانی شهرداری  عنوان کرد.


آذین بندی و نصب روشنایی میادین اصلی، نصب چراغ های نورانی در نقاط حادثه خیز و احداث 15 سرعت کاه در نقاط مختلف شهر از دیگر اقدامات این معاونت شهرداری می باشد.


معاون عمرانی شهرداری همچنین از بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی قدس شامل خاک برداری، اجرای زهکش، بلوکاژ، خاکریزی نباتی به عنوان یکی دیگر از اقدامات این معاونت نام برد و افزود: کاشت چمن ابتدای سال 93 اجرا خواهد شد.


معاون خدمات شهری شهرداری نیز با اعلام اینکه در اسفند ماه هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان صرف نظافت و توسعه فضای سبز شهر شد، گفت: در روزهای آخر سال روزانه 200 الی 250 تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شد و نظافت شهر نیازمند همکاری مردم با ماموران شهرداری است.


صفار همچنین از طرح "شهر زیبا" به عنوان یکی از طرح های این معاونت به مناسبت ایام نوروز نام برد و توضیح داد: روز های 24 و 25 اسفند ماه با همکاری اداره محیط زیست، شبکه بهداشت و هلال احمر ایستگاه های زمین پاک را در میادین اصلی برپا کردیم و با توزیع بسته های پلاستیک مردم را به نظافت کوچه ها و معابر اصلی و فرعی دعوت نمودیم.