فیلم جدیدم را در خمینی شهر می سازم

ارسال در خبر و گزارش

در ادامه تجلیل از مشاهیر و نام آوران خمینی شهری در جشن ها و آیین هایی که شهرداری برگزار می کند، در جشن باشکوهی که به مناسبت ولادت امام مهدی (عج) در لادر برگزار شد، اینبار از محسن امیریوسفی به عنوان یک نخبه هنری تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این کارگردان برجسته و برنده ده ها جایزه از جشنواره های بین المللی در این مراسم گفت که قصد دارد فیلم جدیدش را در خمینی شهر بسازد.


کارگردان خواب تلخ که بخش هایی از این فیلمش را نیز در خمینی شهر ساخت، دو فیلم آتشکار و آشغال های دوست داشتنی را نیز در پرونده خود دارد.
عکس میلاد نعلبندیان از لادر که تبدیل به تابلوفرش شده و به عنوان یادگاری به نخبگان خمینی شهری اهدا می شود، موجب شد که شهردار در این جشن از وی نیز به عنوان عکاس جوان و خوش ذوق خمینی شهری تجلیل کند.

عکس میلاد نعلبندیان از لادر

nalbandeian1

 

در این جشن که به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شد، علاوه بر اجرای زنده مهدی مقدم خواننده پاپ کشوری و نمایش آکروبات، از پنج ووشوکاری که موفق به کسب رتبه های جهانی و آسیایی شده بودند نیز با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد. زهرا کیانی قهرمان جهان و آسیا، فاطمه جزینی قهرمان آسیا، منیره پناهی نایب قهرمان جهان، محمدعلی مجیری نایب قهرمان آسیا و محمدرضا جعفری مقام چهارم آسیا ووشوکارانی بودند که مقابل جمعیت 6 هزار نفری که برای شرکت در این جشن به لادر آمده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس همین گزارش، برخلاف رسم همیشگی که شهردار از نخبگان و مقام آوران تجلیل می کند اینبار در کنار تجلیل شهردار از نام آوران خمینی شهری، تعدادی از کارگران شهرداری با اهدای یک تابلوی قلمزنی شده مراتب سپاس خود را از علی اصغر حاج حیدری اعلام کردند. 

taghdir


گفتنی است خمینی شهر دارای تعداد زیادی نخبه در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، هنری، ادبی و ورزشی و همچنین کارآفرین و خیّر در سراسر ایران و جهان است که تا کنون از  پروفسور میردامادی، پروفسور جعفری، مهندس علیرضایی، دکتر مهران عمادی و حسن جهاندار تجلیل شده است.

معرفی خیریه حضرت بقیت اله (عج) که سالهاست در زمینه بیماری های خاص به شهروندان خدمت رسانی می کند نیز از دیگر بخش های این جشن با برکت بود. مدیرعامل این خیریه در سخنانی مردم را به تلاش برای حفظ نعمت سلامتی تشویق کرد و  گفت: لازم است از چند گاه با انجام آزمایشات از سلامت خود اطمینان حاصل کنیم. حجت الاسلام حسنی همچنین از مردم خواست تا این خیریه را در حد بضاعت خود یاری کنند. کمک های قابل توجه مردم به این خیریه که مزین به نام امام مهدی (عج) می باشد به این جشن رنگ و بویی معنوی بخشید.Â