تقدیر شهردار از اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر

ارسال در خبر و گزارش

شهر دار حاج حیدری عصر روز گذشته با حضور در جلسه عمومی شورای اسلامی شهر خمینی شهر طی سخنان کوتاهی این مناسبت را به رییس واعضای شورای شهر تبریک گفت . به گزارش خبرنگارفرصت آنلاین حاج حیدری ضمن یاد از مرحوم حاج آقا صهری ریاست دوره اول شورای اسلامی شهر گفت: این افتخار را دارم که با 6 گروه شورای شهر مستقیم و غیر مستقیم کار کرده ام. 4 دوره شورای شهر خمینی شهر ودو دوره در فرخشهر که دوره دوم شورای این شهر در کشور نمونه شد و در دور دوم هم شهرداری اش نمونه شد. وی همچنین از همراهی های سایر اعضای شورا در این چند سال تقدیر کرد.


شهردار در ادامه با تقدیر وتشکر از تک تک اعضای شورا در این چند سال افزود: بیش از دو سال و نیم است در کنار هم هستیم وبا وجود فراز و نشیب ها با کار جمعی که انجام گرفت رضایت نسبی در جامعه حاصل شده است. حاج حیدری شوراها رامظهرحکومت مردم برمردم دانست و افزود: بر خود واجب دانستم که روز شوراها را تبریک بگویم نهالی که 16 سال است کاشته شد و الحمدلله روز به روز در حال رشد و شکوفایی است و امیدواریم تا بلوغ کامل ادامه پیدا کند. وی با اشاره به بیش از یک سال کاری پیش رودر این دوره افزود: باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و کار جهادی و با اقدام و عمل مان کار را کامل و جامع کنیم و در پایان دوره کارنامه ای داشته باشیم که جزو افتخارات مان بماند و عاقبت به خیری به همراه داشت باشد . دراین جلسه رییس شورای شهر ضمن اشاره به مناسبت های روز ملی شوراها، روز جهانی کارگر و هفته معلم همزمانی این ایام را با ماه رجب و مبعث حضرت رسول (ص) به فال نیک گرفت و افزود: ازاینکه شهرداری درد آشنا انتخاب کردیم، خدا را شاکریم.


فرشته پریشانی خطاب به شهردار گفت: شما مدیریت جهادی را در شهر اجرا کردید و امیدوارم که این مسیر با قوت ادامه پیدا کند.
گفتنی است شهردار تابلو فرشی با نام اقدام ماندگار که نقش منطقه گردشگری لادر از روی عکسی از میلاد نعلبندیان در تار و پود بافته شده بود را به عنوان هدیه از طرف کارکنان شهرداری و شهردار به اعضای شورا هدیه کرد.
رییس شورای شهر نیز در پایان گفت: آن چه در لادر ارزش دارد این است که این طرح به صورت 100 درصد امانی انجام شده و مردم از این فضا لذت می برند.