اعمال خرافی و اهانت به شخصیت های اهل سنت باعث زیر سوال رفتن مذهب شیعه است

ارسال در ایثار و شهادت

با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه و مسئولین شهرستان، روحانیون و مردم خمینی شهر در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیشب در این آیین با بیان اینکه روحانیت میراث دار اسلام و اهل بیت(ع)است گفت: روحانیت در طول تاریخ نقش خود را در حفاظت از کیان اسلام و شریعت دین به خوبی نشان داده است.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه مهمترین ویژگی روحانیت مردمی بودن آنان است افزود: دشمن همیشه به دنبال جدا کردن روحانیت از مردم بوده چون پیوند این دو قشر تابحال توطئه های آنان را برملا کرده است.
وی با بیان اینکه امروز هرکس باید جایگاه خود را در انقلاب اسلامی مشخص کند قشر روحانی را از گوشه نشینی و کناره گیری بر حذر داشت و گفت:این زمان بهترین موقعیت برای خدمت به خلق است و از مسئولین و مردم باید هرکدام این اجر الهی را فراموش نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و وجود رهبری حکیمانه هوشمندانه و مقتدرانه ولایت فقیه دانست و افزود: مسئولین نباید فریب لبخندهای آمریکا را بخورند.
وی با بیان اینکه امروز نفوذ از راه مذاکره توطئه جدید دشمن است و نباید اجاره این کار داده شود گفت: ایجاد امید در مردم و پرهیز از یاس و نا امیدی و پیگیری دستورات اقتصاد مقاومتی را راه نجات کشور از مشکلات است.
وی افزود: مراسم ایام محرم باید با قوت و قدرت بیشتر و بر اساس نظر علما و مراجع شیعه برگزار شود. حجت الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه اعمال خرافی و اهانت به شخصیت های اهل سنت باعث زیر سوال رفتن مذهب شیعه است، گفت: این گونه اعمال در جنایات گروههای تندرو مانند داعش علیه شیعیان تاثیر دارد.
امام جمعه خمینی€Œشهر یکی دیگر از سخنرانان این یادواره بود وی در قسمتی از سخنان خود گفت:از نظر مسائل جمعیتی، امتیازات و ویژگی€Œهای مختلف خمینی€Œشهر کمتر از شهر کاشان نیست، ولی متأسفانه در بین شهرهای استان از جمله بین خمینی€Œشهر و کاشان شاهد تبعیض و بی€Œعدالتی€Œهای زیادی از طرف مسئولان استان و به€Œ ویژه در پخش برنامه€Œهای صدا و سیما هستیم.
وی با اشاره به اینکه وجود روحانیون و علمای بزرگ در گذشته و حال ،اظهارداشت: وجود علمای بزرگی همچون جبل عاملی، فیاض، آیت€Œالله معرفت مفسر مشهور قرآن، شهید محراب اشرفی€Œاصفهانی، مرحوم فیض€Œالاسلام مترجم نخستین نهج€Œالبلاغه از اهالی و افتخارات خمینی€Œشهر هستند.
آیت الله شیخ نورالله جبل عاملی دیگر سخنران یادواره اظهارداشت: بیش از سی سال است که ما چشم انتظار حمایتهای دولت و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برای بازسازی و ساخت مصلای جدید خمینی شهر هستیم.
رئیس حوزه های علمیه خمینی شهر با اشاره به اینکه استقبال از نماز جمعه در خمینی شهر در استان نمونه است، گفت:ساخت و بازسازی محل فعلی مصلای نماز جمعه خمینی شهر نیاز به حمایت مالی دولت، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان اصفهان دارد.