ساختمان بیمارستان ساعی یکی از محکم ترین سازه های بتونی استان

ارسال در ایثار و شهادت

بیمارستان ساعی بنا به اذعان مهندسان باتجربه استان یکی از محکم ترین سازه های بتونی استان است. به گزارش خبرنگار فرصت، ناظر طرح عظیم بیمارستان ساعی ضمن اعلام این خبر گفت: بنا به تاکید خیّران، تاکنون در ساخت این بیمارستان از با کیفیت ترین مصالح بهره برده ایم. مهندس طالبی با بیان اینکه چگونگی عملیات داخلی، تاسیسات و نماسازی بیمارستان در حال برنامه ریزی است، گفت: نقشه نهایی و چیدمان معماری بیمارستان با تلاش های مسولین شهرودانشگاه علوم پزشکی در چند روز آینده به ما ابلاغ می شود و به زودی اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان جدید بیمارستان تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است برخی قوانین اداری را مانع از پیشرفت سریع این طرح برشمرد.
بر اساس همین گزارش، این بیمارستان در زمینی به مساحت ......متر مربع در 8ونیم طبقه با زیر بنای .....مترمربع با 300 تختخواب دارای بخش های زیر است زیر است:

DSC 0069
طبقه زیرزمین: سی تی اسکن، ام آر آی، رادیوگرافی، فلورسکوپی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوگرافی ساده و ایستاده، آزمایشگاه های مختلف بانک خون، هورمون شناسی و...
طبقه همکف: اورژانس، فوریت های پزشکی، تجدید حیات قلبی، دیالیز زنان، مردان و کودکان و...
طبقه اول: درمانگاه تخصصی، کلینیک چشم، کلینیک دستگاه گوارش و...
طبقه دوم: بخش زنان، جراحی زنان و...
طبقه سوم: بخش مردان، جراحی مردان و...
طبقه چهارم: سی سی یو، آی سی یو، بستری زنان، بستری مردان و...
طبقه پنجم: بخش زنان و زایمان، بستری کودکان، مراقبت های ویژه کودکان و...
طبقه ششم: جراحی قلب، آنژیوگرافی، سی سی یو، آی سی یو، اتاق های جراحی، ارتوپدی و...
طبقه هفتم: مدیریت، سالن کنفرانس، بایگانی و حسابداری و امور اداری، سوییت پزشکان مقیم


گفتنی است برای ساخت بیمارستان ساعی که برای آن ارژانس هوایی پیش بینی شده تاکنون حدود 12میلیارد تومان هزینه شده وبرای تکمیل آن به 45 میلیارد تومان دیگر نیازمند است.

 3D View 2