گروه جهادی الزهرا به بالغ بر 500 نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند

ارسال در ایثار و شهادت

گروه جهادی الزهرا وابسته به حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوراسگان در بیست و دومین اردوی جهادی راهی خمینی شهر شدند و به مدت پنج روز به اهالی جوی آباد قدیم خدمات رایگان ارائه دادند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این گروه جهادی شامل هیات علمی دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی، فارغ التحصیلان و دانشجویان ترم های آخر رشته های دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی از پنجم تا نهم بهمن در حسینیه سادات جوی آباد قدیم پذیرای اهالی این محل بودند.

 1213312122
مسئول این گروه جهادی دراینباره گفت: روزانه 50 نفر از خدمات دندانپزشکی برخوردار شدند و 50 نفر نیز از خدمات پزشکی، پرستاری و مامایی.
کریمی ساعت حضور این گروه را روزانه از 9 صبح تا 4 بعدازظهر اعلام کرد و گفت: در اجرای این اردوی جهادی سپاه ناحیه خمینی شهر، حوزه مقاومت 5 حزب الله، پایگاه بسیج مسجد 14 معصوم، خیریه 14 معصوم و حسینیه سادات با ما همکاری کردند.


مسئول گروه دندانپزشکی نیز گفت: روزانه به طور متوسط 10 نیرو به معاینه دندان ها پرداخته و خدمات کشیدن و ترمیم دندان را انجام می دهند.
دکتر نجفیان افزود: بالغ بر 150 میلیون تومان تجهیزات به این مکان منتقل کردیم، ده میلیون تومان مواد اولیه مصرف کرده و همچنین روزانه بالغ بر 20 میلیون تومان خدمت ارائه دادیم.
وی افزود: از آنجا که امکانات عصب کشی دندان بزرگسالان را در اختیار نداریم افرادی که به این خدمات نیاز دارند را به دندانپزشکی دانشگاه یا خیریه ها ارجاع می دهیم.
مسئول گروه دندانپزشکی از حضور متخصصانی مثل جراح لثه، ارتودنسی و ... نیز در این مکان خبر داد.

85225852255
در ادامه مسئول گروه پرستاری و مامایی نیز گفت: ابتدا فشار و قند خون و همچنین توده بدنی مراجعان را می سنجیدیم و سپس در صورت نیاز به پزشک مستقر در این مکان ارجاع می دادیم.


امینی ارزش مواد اولیه ای را که برای خدمات مامایی مصرف کردند دومیلیون تومان عنوان کرد و گفت: خدمات پرستایی و مامایی روزانه به بیش از یک میلیون تومان رسید.