امدادگران خمینی شهری روزانه به 7 هزار نفر سه وعده غذای گرم می دهند+ تصویر

ارسال در ایثار و شهادت

امدادگران هلال احمر خمینی شهر در یکی از مناطق زلزله زده روزانه برای هفت هزار نفر سه وعده غذای گرم تهیه می کنند. مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: از روز 28 آبان که مدیریت منطقه ثلاث باباجانی به هلال احمرهای شمال غرب اصفهان شامل خمینی شهر، شاهین شهر، دولت آباد و... سپرده شد، دو گروه امدادی از خمینی شهر شامل یک گروه پنج نفره ویژه حمایت روانی (سَحَر) و یک گروه هفت نفره امدادی با همراهی دکتر تاج دره رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان روانه این منطقه شدند. مرادیان افزود: مردم خمینی شهر از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله با حضور در محل هلال احمر خواستار اعزام به کرمانشاه برای کمک به اهالی آسیب دیده این منطقه بودند. وی در ادامه از ارسال کمک های مردمی اهالی خمینی شهر در قالب 12 کامیون به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: روزانه حدود 15 الی 20 چادر برای جلب کمک های مردمی در نقاط مختلف شهرستان نصب می شود که گاهی لازم می شود چندین بار در روز چادرها تخلیه گردد.

sobhane 96


kameyoon 96

مسئول روابط عمومی هلال احمر از حضور اقشار مختلف مردم در هلال احمر برای تفکیک، بسته بندی و بارگیری کمک های اهدایی مردم خبر داد و افزود: به عنوان مثال کسی که در گونی ها را با نخ و سوزن می دوخت یک پزشک بود.

gooni 96


مرادیان در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه کمک هایی از جانب اهالی خمینی شهر به کرمانشاه ارسال شد، گفت: پتو، چادر مسافرتی، موکت، قالی، لوازم بهداشتی، اسباب بازی، لباس، انواع کنسرو، نان خشک، خرما، آب معدنی و... غالب کمک هایی بود که به صورت بسته بندی شده و تفکیک شده ارسال شد.

patoo 96

 

 khoracki 96


وی همچنین میزان کمک های نقدی مردم که به صندوق های مستقر در جای جای شهرستان واریز شده بود را بالغ بر 38 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: البته آن میزان از کمک هایی که مردم به حساب 99999 هلال احمر واریز کرده اند نیز هست که چون به یک حساب ملی واریز شده قابل محاسبه از جانب ما نیست.

pool 96
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان با تاکید بر اینکه چادرهای جمع آوری هدایای مردم علاوه بر خمینی شهر در درچه، کوشک و اصغرآباد نیز مستقر بود از استقرار این چادرها در محل ساخت بیمارستان ساعی، خیریه سلامت محور بقیت الله الاعظم (عج)، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد، جهاد دانشگاهی و... نیز خبر داد و گفت: کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.

Â