هفتمین شهید مدافع حرم افغانستانی فردا تشییع می شود

ارسال در ایثار و شهادت

سیدعلی اکبر موسوی از خمینی شهر در دفاع از حرم به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، سید علی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون (مدافعان افغانی) در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در سوریه به شهادت رسید.

ظهر دیروز مسوولین سپاه ناحیه خمینی شهر با حضور در منزل پدر و مادر این شهید افغانی خبر شهادت علی اکبر را اطلاع دادند. شهید سید علی اکبر موسوی 33سال سن داشت و فرزند ارشد خانواده بود.

بر اساس همین گزارش، ستاد برگزاری بزرگداشت شهدای مدافع حرم اعلام کرد که مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید روز 18 فروردین پس از نماز جمعه و از مصلا به سمت گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد (ع) می باشد و مراسم بزرگداشت وی روز 19 فروردین از ساعت 9:30 تا 12 در سالن گلزار شهدای محله هرستان برگزار می شود. 

گفتنی است شهرستان خمینی شهر پیش از این 7شهید مدافع حرم ایرانی به نام های محسن حیدری، روح اله مهرابی، سید سجادحسینی، عبدالرضا مجیری، سیدیحیی براتی، عبدالمهدی کاظمی، مهدی اسحاقیان و 6شهید مدافع حرم افغانستانی به نام های جمعه خانعلیزاده، مهدی هزاره، محمدباقر مهردادی، سردار امیری، سیدمحمد شاه حسینی، رسول انصاری را در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه و عراق تقدیم اسلام کرده است.