کنگره ملی شهدای خمینی‌شهر دائمی شود

ارسال در ایثار و شهادت

نماینده مردم خمینی €Œشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره ملی ۲۳۰۰ شهرستان خمینی€Œ شهر باید به عنوان یک نهاد مردمی و انقلاب دائمی شده تا به حفظ آثار دفاع مقدس و شهدا کمک کند.
به گزارش فرصت آنلاین، سید محمدجواد ابطحی در گفت€Œوگو با خبرنگار تسنیم پیرامون برگزاری کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی €Œشهر اظهار داشت: فعالیت€Œ های انجام شده در راستای برگزاری این کنگره با توجه به توانمندی€Œ دست€Œ اندرکاران و همچنین کمبود اعتبارات قابل تقدیر است.

وی افزود: برگزارکنندگان این کنگره به صورت شبانه €Œروزی برای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه بزرگ تلاش کردند و امیدواریم در آینده شاهد برگزاری یک کنگره دائمی باشیم چون اینگونه برنامه€Œ ها نباید به صورت مقطعی در زمانی خاص برگزار شده و فراموش شود، بلکه باید برای دائمی کردن آنها تلاش شود.


نماینده مردم خمینی €Œشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کنگره باید به عنوان یک نهاد مردمی و انقلاب دائمی شده و به حفظ آثار دفاع مقدس و شهدا کمک شود، گفت: رهبر معظم انقلاب می€Œ فرمایند زنده نگه€Œداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزار کنندگان این کنگره ملی نیز در همین راستا تلاش بسیاری انجام داده €Œاند.

وی افزود: طی مدت برگزاری امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم و معطر شدن فضای شهر به عطر شهدا و تماشاگر ثمره دائمی این برنامه باشیم.

ابطحی با بیان اینکه در حاشیه این کنگره برای نخستین بار هیئت€Œ های مذهبی خمینی€Œ شهر اجتماع گسترده €Œای را برگزار کردند، خاطرنشان کرد: تاکنون این اتفاق در خمینی€Œ شهر رخ نداده و برای نخستین بار است که همه هیئت €Œهای مذهبی این شهرستان اجتماع کرده و امیدواریم این مراسم سنتی را برای ایام محرم سال€Œ های آینده پایه €Œریزی کند تا ما نیز همانند سایر شهرها شاهد عزاداری جمعی مردم باشیم.


نماینده مردم خمینی€Œ شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف برداشتن قدمی برای تغییر برخی رویکردهای فرهنگی در جامعه است تا با استفاده از یاد شهدا مسیر خود را گم نکنیم.