صدا و سیمای مرکز اصفهان کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید خمینی‌شهر را انعکاس می دهد

ارسال در ایثار و شهادت

کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید خمینی€Œشهر از صداوسیمای مرکز اصفهان به صورت ویژه پوشش داده می€Œشود. به گزارش فرصت آنلاینقائم مقام صداوسیمای مرکز اصفهان در گفت€Œوگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی€Œشهر در روزهای هفتم تا دهم آبان€Œماه، با اعلام این موضوع گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان با هدف ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و حمایت از این حرکت ارزنده پوشش ویژه€Œ این کنگره ملی را در برنامه دارد.

علیرضا حسینی  افزود: پوشش و پخش برنامه€Œهای اصلی کنگره 2300 شهید شهرستان خمینی€Œشهر شامل افتتاحیه این رویداد بزرگ که روز هشتم آبان€Œماه برگزار می€Œشود، همچنین اختتامیه این کنگره در دستور کار صدا و سیمای مرکز اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به پوشش همایش€Œهایی که در جریان این رویداد برگزار می€Œشود، گفت: یادواره شهدای روحانی در روز نهم آبان، گرامی€Œداشت شهدای شهر کوشک، یادواره شهدای اصغرآباد و همایش هیئت€Œهای مذهبی شهرستان خمینی€Œشهر از جمله برنامه€Œهایی است که برای پوشش آنها اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر یادواره€Œهای ذکر شده، همایش بزرگ دانش آموزی و تجمع بانوان نیز در قالب برنامه€Œهای تولیدی انعکاس یافته و می€Œتوان گفت در این راستا همکاری خوبی میان صدا و سیمای مرکز اصفهان و دستگاه€Œهای برگزار کننده کنگره ایجاد شده است.

حسینی با اشاره به پخش زنده دعای ندبه به عنوان نخستین برنامه کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی€Œشهر، بیان کرد: علاوه بر این برنامه، باید برای پخش زنده سایر برنامه€Œهای این کنگره برنامه ریزی کرده و برشی از برنامه€Œهای این کنگره را به روی آنتن ببریم.

وی پیرامون ساخت و پخش برنامه€Œهای تولیدی در حاشیه این کنگره اظهار داشت: در رابطه با شهدای شهرستان خمینی€Œشهر آثار موجود مستندی ساخته شده که پخش خواهد شد، علاوه بر اینکه در بخش خبر این رویداد را به صورت ویژه منعکس می€Œکنیم.