اجلاسیه ملی شهدا با 10 اجتماع بزرگ مردمی همراه خواهد بود

ارسال در ایثار و شهادت

شهرستان خمینی€Œ شهر هم€Œزمان با برگزاری اجلاسیه ملی شهدا،شاهد برپائی 10 اجتماع بزرگ مردمی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان خواهد بود.به گزارش فرصت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده سپاه خمینی€Œ شهر با اعلام این خبر در جمع مسؤولان و گروه€Œ های قرآنی شهرستان گفت: این برنامه ها شامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه، تجمع بزرگ دانش€Œ آموزی و دانشجوئی، تجمع خواهران و مادران ایثارگران، هیات€Œ های مذهبی و دعای ندبه همراه با پخش سراسری و دو برنامه مجزا در شهرهای کوشک و درچه خواهد بود.
حمید مرادی با اشاره به اینکه در آستانه بزرگ€Œترین رویداد فرهنگی شهرستان هستیم، افزود: خوشبختانه برنامه €Œهای فرهنگی و هنری متعددی به€Œ عنوان پیش€Œ زمینه برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی €Œشهر در حال برگزاری و اجرا است.

فرمانده سپاه خمینی€Œ شهر اضافه کرد: برگزاری برنامه €Œهای متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی در راستای جشنواره فرهنگی و ورزشی راست €Œقامتان و جام شهدای مدافع حرم برنامه€Œ

ریزی €Œشده است.


مرادی ادامه داد: اجلاسیه ملی شهدای شهرستان خمینی€Œ شهر برای اولین و آخرین بار برگزار می€Œ شود، برگزاری این€Œگونه رخدادهای فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت لازم است تا چهره خمینی€Œ شهر را متحول€Œ تر از گذشته کند.

وی بیان داشت: جایگاه خمینی€Œ شهر در عرصه ایثار و شهادت در استان و کشور بی €Œنظیر و نمونه است، ولی متاسفانه این جایگاه مورد غفلت رسانه€Œ ها واقع شده است.
فرمانده سپاه خمینی€Œ شهر اذعان کرد: متأسفانه در سال€Œ های گذشته کوچک€Œترین موضوعات منفی خمینی €Œشهر رسانه €Œای و پررنگ می€Œ شد، ولی ظرفیت€Œ های مهم و مثبت خمینی€Œ شهر در بخش€Œهای مختلف در رسانه€Œ های استان و کشور مغفول مانده است.


مرادی با مقایسه جمعیت دهه شصت خمینی€Œ شهر با تعداد رزمندگان عازم شده به جبهه€Œها، گفت: در دهه شصت همه مردم واجد شرایط خمینی€Œ شهر عازم جبهه شدند و در آن زمان قریب به 30 هزار رزمنده از این شهر در جبهه€Œ ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: کارنامه جهادی شهرستان خمینی€Œ شهر با تقدیم 2300 شهید از بسیاری از استان€Œ های کشور بالاتر و پررنگ€Œتر است، کارنامه جهادی شهرستان خمینی€Œ شهر باید در رسانه کشور و استان جهت اطلاع مردم موردتوجه رسانه€Œ ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه خمینی€Œ شهر مطرح کرد: در طول برگزاری اجلاسیه ملی شهدای شهرستان هم€Œزمان با هشت اجتماع بزرگ مردمی از اقشار مختلف، دو برنامه اختتامیه بزرگ فرهنگی هنری شعر و فیلم نیز برگزار خواهد شد.

مرادی در پایان گفت: در زمان برگزاری 4 روزه اجلاسیه ملی شهدا شاهد حضور مقامات کشوری و لشکری مختلف در خمینی€Œ شهر خواهیم بود.