تازه ترین اقدامات برای برگزاری کنگره ملی سرداران و 2300 شهید شهرستان اعلام شد

ارسال در ایثار و شهادت

جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی شهربرای پیگیری مصوباتجلسات قبلی وبررسی آخرین اقدامات انجام شده با حضور مسوولین شهر در فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت، در این جلسه هر کمیته گزارش عملکرد خود را عنوان نمود. فرماندار در ابتدای این جلسه که با موضوع اقدامات انجام شده در راستای برگزاری اجلاسیه ملی شهدا برگزار شده بود ضمن تشکر از مسوولین شهر درچه به خاطر اقدامات اخیر، گفت: شهرستان ما برابر 8 استان شهید تقدیم انقلاب کرده است و ما از صدا و سیما انتظار داریم که نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد و برنامه های اجلاسیه را بیش از پیش پوشش دهد. وی در ادامه از مسوولین ادارات خواست که با عظمی راسخ درراستای برپایی اجلاسیه کنگره شهدا قدم بردارند.
دبیر شورای سیاست گذاری کنگره نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن ارائه زمانبندی برنامه های کنگره گفت: ما از مسوولین ادارات انتظار داریم که بیشتر همراه کنگره و اجلاسیه شوند همچنین در دهه سوم محرم جایگاه های بنرها به شهدا اختصاص یابد.
معاون سپاه نیز طی بیاناتی اظهار داشت: یک مجموعه خمینی شهرشناسی برای اجلاسیه پیش بینی شده است که طی هماهنگی های لازم با سازمان رفاهی و تفریحی و شهرداری این طرح اجرا خواهد شد.
املایی رییس شورای شهر نیز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: 250 نماد شش تصویره شهدا توسط شهرداری ساخته و آماده نصب در بلوارهای شهر می باشد.
در این جلسه شهردار خمینی شهر گفت: نمادهای های شهدا با نظر کارشناسان طراحی شده است که شامل پرچم جمهوری اسلامی، لاله نماد شهید و پنجره نماد ائمه اطهارمی باشد. حاج حیدری در ادامه افزود: در ایام اجلاسیه غرفه ای با مساحت 200 متر در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و شهرداری تاریخ خمینی شهر را در آن غرفه نمایش خواهد داد.
در ادامه جلسه بقیه کمیته های گزارش عملکرد خود را ارائه نمودند.