طرح «علمدار» به اجرا درآمد

ارسال در ایثار و شهادت

جمعی از مسوولان شهرستان در طرح علمدار به نیابت از مقام معظم رهبری به دیدار جانبازان رفتند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه موقت خمینی شهر در این دیدارها با اشاره به توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تا کنون گفت: تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و راه اندازی جنگ های نیابتی برضد جمهوری اسلامی نمونه های بارز دشمنی آنان است که در این راه علاوه بر تقدیم هزاران شهید، جانبازان نیز به نوبه خود مُهر تاییدی بر جنایات آنان هستند. حجت الاسلام کمالی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان خمینی شهر نیز از ابتدا تا کنون سهم خود را در این دفاع تقدیم کرده و با اهدا 2300 شهید در انقلاب و دفاع مقدس، 6 شهید مدافع حرم و تقدیم حدود 3 هزار جانباز همواره آمادگی خود را در دفاع از نظام و انقلاب اعلام کرده اند.


در این طرح با نوراله خسروی زاده، محمدعلی باقری، محمدحسین باقری از جانبازان خمینی شهر، محمداسماعیل مجیری از جانبازان شهراصغرآباد و رضا نوریان و حسین مهرابی از جانبازان شهر کوشک دیدار شد.


حجت الاسلام محمدی امام جمعه کوشک، رجبی معاون سیاسی فرماندار، مقتدایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی کارکنان این اداره در این دیدار حضور داشتند.