چهارمین مرحله مسابقه کتابخوانی «انسان 250 ساله» برگزار می گردد

ارسال در کتاب و ادبیات

در آستانه ایّام اربعین حسینی و به همت اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر چهارمین مرحله مسابقه کتابخوانی غیرحضوری و پیامکی از کتاب «انسان 250 ساله» برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در سه مرحله قبلی این مسابقه کتابخوانی، فصل اوّل تا پنجم این کتاب که مربوط به پیامبر اسلام(ص)، امامت امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسن مجتبی(ع) است، در معرض رقابت همشهریان قرار گرفت و در این مرحله فصل های ششم، هفتم و هشتم به مسابقه گذاشته می¬ شود.
کتاب «انسان 250 ساله» برگزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه(ع) است. نام کتاب بر اساس این نظر ارزشمند انتخاب شده است که ائمه اطهار(ع) همچون انسان واحد هستند که از زمان رحلت پیامبر اسلام(ص) یعنی سال 11 هجری تا شهادت امام حسن عسگری یعنی سال 260 هجری کشتی اسلام را در طوفان حوادث گوناگون هدایت نموده و در هر شرایطی بهترین تصمیم و عملکرد الهی را داشته است و اگر هر یک از آن بزرگواران در شرایط یکدیگر زندگی می کردند، نیز دقیقاً همان تصمیم را می گرفتند.
در فصل های ششم، هفتم و هشتم مباحث امام حسین(ع)، حرکت زینب کبری(س) و سفیران کربلا و شرایط اجتماعی و سیاسی پس از حادثه کربلا مطرح شده است.
علاقمندان خمینی شهری می توانند متن کتاب و سؤالات را از پایگاه اینترنتی اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر به نشانی www.marefat110.ir دانلود کنند و با مطالعه دقیق سه فصل کتاب پاسخ 28 سؤال چهار گزینه ای مطرح شده در سایت را به صورت یک عدد 28 رقمی حدّاکثر تا 21/5/1394 مصادف با پایان ماه صفر به سامانه پیامکی اتحادیه یعنی 5000266578 ارسال نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر روزهای زوج ساعت 4:30 تا 6:30 عصر به دفتر اتحادیه واقع در بلوار شهید طالقانی، کوچه 7، طبقه فوقانی قرض الحسنه ثامن الأئمه(ع) مراجعه و یا با شماره تلفن 33513887 تماس حاصل نمایند.