سال گذشته 100خبر از خمینی شهر در شبکه های سراسری پخش شد/ از تاسیس دفتر خبری صدا و سیما در خمینی شهر خبری نیست

ارسال در کتاب و ادبیات

دفتر نمایندگی خبری صدا و سیما در خمینی شهر سال 93 حدود هزار خبر و 80 گزارش برای بخش خبری صدا و سیمای استان تهیه و ارسال کرد. خبرنگار صدا و سیمای استان در خمینی شهر در اینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: تعداد 100 خبر از هزار خبر و 20 گزارش از 80 گزارش ارسالی به شبکه استانی در شبکه های سراسری هم پخش شد.

رحیمی در رابطه با موضوعات گزارش هایی که مورد توجه شبکه های سراسری از جمله خبر، جام جم و دو قرار گرفته، گفت: معرفی آثار باستانی و جاذبه های خمینی شهر، گل شب بو، اختراعات دانشجویان و مخترعان و... از جمله گزارش هایی بوده که از شبکه های سراسری سیما پخش شده است. وی که از مهرماه 92 به تنهایی دفتر نمایندگی خبری خمینی شهر را اداره می کند، افزود: روزانه دست کم 3 خبر و گزارش برای بخش خبری سیمای اصفهان تهیه می کنم که تا کنون تمام خبرها و گزارش های تولیدی مان از شبکه اصفهان پخش شده است. به گفته رحیمی شهرستان خمینی شهر در کنار کاشان و شهرضا از نظر تولید خبر جزو 3 شهرستان اول استان قرار دارد. وی می افزاید: این در حالیست که شهرستان کاشان از یک دفتر خبری مستقل، 5 نیرو که دو نفرشان خبرنگار رسمی صدا و سیما هستند و امکانات مناسب برخودار است.


خبرنگار سیمای اصفهان در خمینی شهر در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر تاسیس دفتر خبری در خمینی شهر گفت: در این زمینه تلاش هایی خصوصا از جانب نماینده مجلس صورت گرفته ولی طبق قانون، در سال های اخیر نمایندگی ها دیگر تبدیل به دفتر نخواهند شد و خبرنگاران صدا و سیما را نیز به خبرنگار آزاد تغییر رتبه داده اند.


رحیمی از دو دستگاه دوربین تصویربرداری، یک دستگاه پاترول، یک دستگاه رایانه، ضبط و... به عنوان امکاناتی که صدا و سیمای اصفهان در اختیار دفتر نمایندگی اش در خمینی شهر قرار داده، نام برد.