جشنواره جایزه ادبی اصفهان احیا می شود

ارسال در کتاب و ادبیات

205 اثرازناشران ونویسندگان اصفهانی به هشتمین دوره جایزه ادبی اصفهان تا 15 دی ارسال شده است. به گزارش فرصت آنلاین به نقل ازاداره فرهنگ وارشاداسلامی استان معاون فرهنگی اداره €کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این ارتباط گفت:
آخرین دوره این جشنواره سال 1388 برگزار شد و امسال بعد از8 سال مجدداً هشتمین دوره این جشنواره احیا شده است. پرویز طاهری افزود:جشنواره درحوزه شعر کلاسیک، آزاد و ترانه، داستانرمان و داستان کوتاه، ترجمه، ادبیات کودک و نوجوان، پژوهش€ های ادبی و ادبیات خلاق منتشره درسال 95 و 96برگزار می شود.
وی با اشاره به انتخاب سه برگزیده درهربخش افزود: از205 اثرکه به دبیرخانه جشنواره رسیده است درداوری اولیه قریب به 100 اثربه مرحله دوم راه پیدا کردند وبرگزیدگان مرحله نهایی در اختتامیه اسفندماه این جشنواره معرفی خواهند شد.
معاون فرهنگی اداره€ کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: شرکت €کنندگان در هشتمین جشنواره جایزه ادبی اصفهان یا از کسانی بودند که کتابشان دراصفهان منتشر شده است و یا نویسندگان اهل اصفهان هستند که با ناشران کشوری همکاری کرده€ اند.
طاهری در پایان گفت: بنا داریم این جشنواره را به صورت دوسالانه برگزارکنیم ویک جایزه کتاب سال را هم در کنارآن به صورت دوسالانه داشته باشیم تا درهرسال یکی از این جشنواره€ها را به سرانجام برسانیم.