در حال حاضر هزار و 200 قرآن آموز در دارالقرآن اهل بیت آموزش می بینند

ارسال در اخلاق و اندیشه

در حال حاضر هزار و 200 قرآن آموز در دارالقرآن اهل بیت (ع) با همکاری موسسه مهد قرآن کریم شهرستان تحت تعلیم هستند. معاون آموزشی این مرکز قرآنی ضمن اعلام این خبر به فرصت آنلاین گفت: با توجه به ظرفیت ها و امکانات دارالقرآن اهل بیت (ع) شامل 20 کلاس آموزشی، در هر ترم به طور میانگین 900 تا هزار و 200 قرآن آموز به صورت نظام مند تعلیم

می بینند.

 photo 2018 04 09 11 43 24
هاشمیان با بیان اینکه کلاس های این مرکز در طول سه ترم تحصیلی برگزار می شود، گفت: ترم تابستان از ابتدای تیر ماه آغاز می شود و  نیمه شهریور ماه به پایان می رسد. ترم پاییز از ابتدای مهر ماه آغاز می شود و تا اواسط دی ماه ادامه دارد و ترم زمستان - بهار از بهمن ماه شروع شده و تا نیمه اردیبهشت ماه به طول می انجامد.


وی رشته های درسی این مرکز قرآنی را مشتمل بر هشت رشته عنوان کرد و گفت: قرائت تحقیق در 15 سطح آموزشی، قرائت ترتیل در 5 سطح، اذان در سه سطح، تواشیح در چهار سطح، حفظ قرآن کریم و تفسیر و مفاهیم از جمله رشته های قرآنی این مرکز است.

photo 2018 04 09 11 43 18
معاون آموزشی دارالقرآن اهل بیت (ع) آموزش نماز و جنگ قرآنی "لحظه های آسمانی" را نیز از دیگر رشته های آموزشی این مرکز عنوان کرد.
هاشمیان همچنین تاکید کرد که کلیه اساتیدی که در این مرکز به آموزش می پردازند از نخبگان قرآنی شهر هستند که در مسابقات مختلف کشوری حائز رتبه های برتر شده اند.