نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست، از همه است، چپ و راست ندارد

ارسال در اخلاق و اندیشه

اهمیت نماز جمعه، لزوم آموزش فن و حرفه، مسأله برجام از جمله مطالب مهمی بود که امام جمعه خمینی شهر در اولین جمعه مرداد ماه 1395 بیان نمود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با اشاره به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم قدر نماز جمعه را نمی دانند که اگر می دانستند روز جمعه یک نفر هم در خانه نمی ماند. نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست، از همه است، چپ و راست ندارد.خطیب جمعه تأکید کرد نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست، از همه است، چپ و راست ندارد،نماز جمعه دست همه را می بوسد. هر کس بیاید و بخواهد عبادت کند و می خواهد بدان ارزش قائل گردد و ثوابهای بیکران کسب کند، می تواند به نماز جمعه بیاید و خود را از این عبادت محروم ننماید.
نماینده ولی فقیه از مسؤولان درخواست کرد: مسؤولان شهر نیز بیشتر در نماز جمعه حاضر گردند و بدان اهمیت دهند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 6 مرداد روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای گفت: اگر نیروهای کار تخصص داشته باشند، کمتر بیکار می مانند. درخواست می شود بیکاران حداقل به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کنند و رایگان حرفه ای را بیاموزند، تا اگر قرار شد در شرکت یا کارخانه ای به کار گرفته شوند، لااقل یک کار فنی بلد باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن اشاره به سخنان رییس مجلس درمورد برجام گفت: طبق توافق نامه هر طرف که نقض کرد، دیگری می تواند سر جای اول برگردد.