قداست قلم را نشکنید، بگذارید آزاد باشد

ارسال در اخلاق و اندیشه

و گفت: خمینی شهر شهر خیّرین است و جاهای بسیاری به کمک شما خیّرین نیاز دارند. یکی همین اتحادیه تشکلهای قرآنیست. توفیق کمک به اتحادیه را از خودتان دریغ نکنید که عبادت همین است.


 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی وی ازراه اندازی نهضت تفسیر بعد از ماه مبارک رمضان در شهر خبر داد و گفت: هدف آشنا شدن بیشتر مردم با معارف قرآنی است.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 14 تیر روز شهرداری گفت: تشکر می کنیم از شهرداری و شورای شهر بخاطر کارهای خوبی که در شهر انجام داده و همچنین بخاطر چشمه لادر که رفاه چند ساعته مردم را تأمین کردند. تذکر می دهم که باید بهتر شود، باید مشکلات مردم رفع گردد مخصوصاً در بحث بافتهای فرسوده، پارکها، معابر عمومی و پیشرفتهایی که شهر نیاز دارد.


خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به اوضاع عراق، استقلال کردستان عراق را فاجعه ای بزرگ دانست و گفت: چرا باید عراق تجزیه شود؟ این جنگ جنگ اسلام و کفر است؛ شیعه و سنی ندارد. دشمن از لباس روحانیت استفاده کرده و در کربلا هم فتنه به پا کرده است. مردم عراق باید بیدار باشند. همه این فتنه ها زیر سر آمریکاست.


نماینده ولی فقیه با تأکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: ریخت و پاش را کمتر کنید حتی در غسل مستحبی. طبقه گفته امام صادق(ع) دور ریختن ته مانده لیوان آب هم اسراف است و خداوند اسرافکاران را دوست ندارد. می توانیم آن آب را کنار درخت یا گیاهی بریزیم.
حجت الاسلام رحیمی در پایان درمورد روز قلم گفت: درست است که باید آزادی قلم باشد ولی نباید ارزشهای ملی و دینی ملت پایمال شود. قلم مقدس است. از اول انقلاب تابحال برخی سوءاستفاده کرده اند. قداست قلم را نشکنید. بگذارید آزاد باشد و واقعیت را بنویسد اما مرزها را رعایت نمایید.