همایش روشنگران اندیشه برگزار شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

مسوول انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان در این باره به خبرنگار فرصت گفت: در این همایش که به تجلیل از خیرین و فعالان عرصه کتاب و کتاب خوانی و کتابخانه سازی اختصاص داشت امام جمعه، مدیر کل نهاد کتابخانه های استان، اعضای شورای شهر، شهرداران درچه و کوشک، خیرین کتابخانه ساز، اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان حضور داشتند.
حاجیان در رابطه با این همایش گفت: هدف از این همایش تجلیل از خیرینی بود که در گذشته و حال به ساخت و تجهیز کتابخانه ها کمک کردند و یا در آینده برای این امر اعلام آمادگی کرده اند. همچنین از آیت الله رحیمی امام جمعه خمینی شهر و دکتر نورایی استاد تاریخ دانشگاه اصفهان نیز به عنوان نویسندگان برتر تجلیل شد.
وی با اشاره به معرفی چهار کارگروه علمی، مالی، اجرایی و روابط عمومی برای انجمن در این همایش افزود: برای شرکت در کارگروه علمی یا همان اتاق فکر، بیشتر، اساتید ابراز تمایل کرده اند. همچنین دانشجویان در کارگروه روابط عمومی و خیرین در کارگروه مالی ثبت نام بیشتری داشته اند. در کارگروه اجرایی نیز بیشتر افرادی اظهار آمادگی کرده   اند که سابقه کار در خیریه ها داشته اند.
حاجیان همچنین به بسته ای که بین اعضای شرکت کننده در همایش توزیع شد، اشاره کرد و گفت: این بسته حاوی سی دی و بروشورهایی با شعارهای "نذر کتاب = نذر دانایی" ، "اهدای کتاب = اهدای زندگی" و " تبادل کتاب= تبادل افکار"  بوده است.
شایان ذکر است سخنران اصلی این همایش که به همت نهاد کتابخانه های خمینی شهر و انجمن خیرین کتابخانه ساز برگزار شد، دکتر نورایی بود.