ثبت نام حوزه علمیه خواهران 26 بهمن آغاز می‌شود

ارسال در اخلاق و اندیشه

به گزارش فرصت آنلاین به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی حسینی در مصاحبه مطبوعاتی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران درقم اظهار داشت: ثبت نام برای تحصیل در حوزه علمیه خواهران سراسر کشور از روز شنبه 26 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم اسفند اداره دارد.

وی ادامه داد: برای دومین سال پیاپی شرکت در حوزه علمیه خواهران بدون آزمون کتبی است و ملاک پذیرش معدل آخرین مدرک تحصیلی و قبولی در آزمون شفاهی است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: امسال در 355 واحد آموزشی پذیرش در مقطع سطح یک و سطح دو انجام می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه ریزی برای تحصیل بانوان به گونه ای انجام شده که هر شخص با شرایطی که دارد بتواند تحصیل کند و به عده‌ای نیز امکانات خوابگاهی ارائه می‌شود.
گفتنی است درشهرستان خمینی شهرپنج حوزه علمیه خواهران فعال میباشند برای آشنای با آنها اینجا را انتخاب کنید


تحصیل سه هزار طلبه خواهر به صورت مجازی

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آموزش مجازی در حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: آموزش مجازی در سطح ملی پیشگام است و در حوزه‌های علمیه پیشروتر و نمود بیشتری دارد و در حال حاضر سه هزار طلبه خواهر به صورت مجازی تحصیل می‌کنند که از آن بین 2 هزار نفر در مقطع سطح سه و هزار نفر در مقطع سطح دو هستند.


وی افزود: علاقمندان برای شرکت در دوره‌های مختلف تحصیلی در حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir مراجعه کرده و تمام مراحل ثبت نام خود را از همان محل انجام دهند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: دفترچه ثبت نام در پایگاه اینترنتی ذکر شده موجود می‌باشد و همچنین می‌توانند از مدارس حوزه‌های علمیه خواهران دفترچه را دریافت کنند.

تحصیل 65 هزار طلبه خواهر در حوزه های علمیه سراسر کشور

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: حدود 52 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران بدون احتساب جامعه الزهرا و خراسان تحصیل می کنند و با محسوب این دو مرکز در کل 65 هزار طلبه خواهر در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند.

مطالب بیشتر راجع به حوزه های علمیه را اینجا بخوانید.