شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاثیرگذاری لازم را ندارد

ارسال در اخلاق و اندیشه

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی اظهارکرد: با وجود اینکه مدیران و مسئولان خمینی شهر در این شورا عضو هستند اما به دلایل گوناگون تا کنون موفق نبوده است. امام جمعه خمینی شهر از مسوولان فرهنگی استان خواست تا توجه لازم برای حل مشکلات فرهنگ عمومی شهرستان داشته باشند .رییس شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر، اجرای برنامه های فرهنگی را زمان بر دانست و گفت: مسئولان خمینی شهر در اجرای امور فرهنگی همکاری لازم را نمی کنند.
وی با بیان اینکه کمبود بودجه یکی از موانع اجرای امور فرهنگی در این شهرستان است، گفت: در برخی موارد مشاهده می شود که هزینه های بی مورد زیادی انجام می شود ولی مسئولان استان و خمینی شهر اعلام می کنند که برای برنامه های فرهنگی، بودجه نداریم. حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مصلای نماز جمعه بعد از گذشت 30سال نیاز به هزینه های زیادی برای بازسازی مجدد دارد، گفت: به دلیل کمبود بودجه و عدم حمایت مسئولان شهرستان نمی توانیم مصلای نماز جمعه را بازسازی کنیم. وی افزود: مصلای شهر فاقد تاسیسات گرمایشی و سرمایشی است و نمازگزاران در شرایط سخت در نمازجمعه حاضر می شوند.
وی با بیان اینکه عملیات بازسازی مصلای خمینی شهر با اختصاص بودجه کم امکان پذیر نیست، تصریح کرد: مسوولان استان و شهرستان هیچ گونه همکاری و استقبالی برای بازسازی مصلای نماز جمعه خمینی شهر نمی کنند. وی همچنین به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان مراقب باشند دشمنان از مناسبت های دانشجویی سواستفاده نکنند.
امام جمعه خمینی شهر افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال رو در رو کردن دانشجویان با مسوولان نظام و مردم هستند.