برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «جایگاه جن و شیطان و جادوگر در عالم»

ارسال در اخلاق و اندیشه

 

ketabkhaniدارالقرآن شماره 2 کوشک شهرستان خمینی شهر مسابقه حضوری کتابخوانی از کتاب «جایگاه جن و شیطان و جادوگر در عالم» را برگزار می کند.

 

کتاب «جایگاه جن و شیطان و جادوگر در عالم» حاصل سخنرانی‌های استاد اصغر طاهرزاده در جمع اعضای گروه فرهنگی «الميزان» است كه پس از پياده شدن آن به صورت مكتوب منتشر شده است. در مقدمه اين كتاب ذكر شده از آنجا كه خداوند در مقابل هر غذای حلالی غذای حرامی نيز قرار داده تا معلوم شود چه كسی طالب حق و چه كسی طالب ارضای نفس اماره است، در مورد توجه به غيب هم موضوع همين گونه است و انسان‌های گرفتار نفس اماره بدون آنكه بدانند، نحوه رويكردشان به راز و امور غيبی، رويكردی وهمی و بی‌ثمر است كه نمونه‌های اين رويكرد انحرافی را در جادوگری می‌توان ملاحظه كرد.

در این کتاب نویسنده سعی کرده به کمک قرآن و روایات و دلایل حکمی جایگاه جن، شیطان و جادوگر را در عالم مشخص کند تا نه تنها مرز خرافه با حقیقت روشن شود، بلکه خواننده با معارف بلندی در موضوع امور غیبی آشنا گردد و بتواند با پیگیری این امور جهت زندگی خود را به سیره اولیای دین نزدیک کند.

زمينه‌های پذيرش شيطان يا ملك، بدن مظهر قدرت روح، كتك خوردن از خيالات، تأثير روان بر جسم، درجه وجودی جنيان، سحر و بی نتيجه بودن آن، جايگاه چشم زخم، سحر حركتی رو به باطل، راه تشخيص خرافه از حقيقت، مراحل آشنايی با عالم غيب، چگونگی كنترل خيال، رازهای غيبی شيطان، رؤياها يا خواب‌های حق و نقش عقايد در رؤيا از جمله مطالبی است كه در اين كتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

علاقمندان می توانند با پرداخت 1000 تومان این کتاب را از مراکز فرهنگی کوشک تهیه و مطالعه نمایند و در مسابقه شرکت کنند. مسابقه به صورت آزمون کتبی سؤالات چهار گزینه ای و تشریحی می باشد و ساعت 9 صبح روز شنبه 26/6/1390 در دارالقرآن شماره 2 کوشک برگزار می شود. پس از برگزاری آزمون نیز به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.