برنامه هایی به مناسبت هفته فرهنگی خمینی شهر

ارسال در اخلاق و اندیشه

برگزاری برنامه هایی به مناسبت هفته فرهنگی خمینی شهر موضوع محوری جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی در فرمانداری بود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، همایش کل بانوان شهرستان در هفته فرهنگی و نیز نشستی با موضوع بایدها و نبایدهای خانواده در قرن 21 در کتابخانه الغدیر از برنامه های این هفته است.
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی همایش خانواده های شهر اصغرآباد با موضوع مدیریت فضای مجازی در زندگی را یکی دیگر از برنامه های این هفته اعلام کرد. سرهنگ میرحیدری افزود: روز جمعه نیز جهت آگاه سازی نمازگزاران از آسیب های فضای مجازی در مصلا حضور خواهیم یافت و روز پنجم اسفند از برترین های مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی تجلیل خواهد شد.


رییس اداره بهزیستی نیز همایش آموزش افزایش اعتماد به نفس در کودکان در سالن بصیرت شهرداری که در روز نهم اسفند برگزار می شود را به عنوان یکی از برنامه های این اداره در هفته فرهنگی خمینی شهر اعلام کرد. ترابی افزود: به مراکز مشاوره اعلام کرده ایم در این هفته به صورت نیم بها مشاوره دهند.


محمدی عضو شورای شهر درچه گفت: به مناسبت روز اول اسفند ماه که به نام روز حماسه و ایثار درچه نامگذاری شده است، همایشی برگزار می کنیم.
زمانی نماینده دانشگاه آزاد نیز برنامه های این نهاد درهفته فرهنگی خمینی شهر را به این شرح اعلام کرد: غبار روبی شهدای گمنام در 7 اسفند ماه، محفل ادبی نجوا در دوم اسفند ماه، مسابقات قرآنی در بخش شفاهی 7 ام اسفند ماه، توزیع گل شب بو در دهه آخر اسفند، تبلیغات گردشگری مهمانان نوروزی، هماهنگی برگزاری همایش بین المللی بزرگداشت علامه میرداماد در دهه آخر اسفند ماه، نمایشگاه آثار هنری دانشجویان، اردوی منتخبین دانشجویان فرهنگی و روز فرهنگی کارکنان دانشگاه که در آن از موزه ها و نمایشگاه حضرت مهدی در شهر اصفهان و نیز آثار باستانی اصفهان بازدید می کنند.


معاون برنامه ریزی فرماندار نیز به برگزاری جشنواره گل شب بو در 17 و 18 اسفندماه اشاره کرد.
محمدی نماینده شبکه بهداشت درباره برنامه های این هفته گفت: سوم اسفند ماه با خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس دیدار خواهیم داشت. تجلیل از خیرین سلامت یکی دیگر از برنامه های ماست.


برگزاری مسابقه کتابخوانی، میثاق با شهدا در سوم اسفندماه و اردوی زیارتی اماکن متبرکه از برنامه های هلال احمر در هفته فرهنگی خمینی شهر است. این نهاد همچنین قصد دارد از خیرینی که در امر کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور کمک کردند، تجلیل کند.
امیدی فر رییس اداره کتابخانه ها از کلاس های آموزشی و قصه گویی و نیز برگزاری پاتوق نقد و بررسی فیلم کوتاه با همکاری انجمن سینمای جوان به عنوان برنامه های این اداره نام برد.
میردامادی نماینده اداره ارشاد نیز گفت: افتتاح تنها نگارخانه شهر در روز سوم اسفند، شورای فرهنگ عمومی با موضوع هفته فرهنگ خمینی شهر و تجلیل از هنرمندان تعزیه و سوگواره ای که در شهرستان برگزار شد، برنامه های این اداره برای هفته فرهنگی خمینی شهر است.


مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته های مختلف، المپیاد ورزش های همگانی، جشنواره فرهنگی ورزشی جام جوانه ها و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان در این هفته است. همچنین همایش ماشین سواری که توسط هیات موتورسواری در چهارم اسفندماه در پیست شهرستان برگزار می شود.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز همایش تجلیل از نخبگان شهرستان را به مناسبت این هفته برگزار می کند.