تخریب دولت جایز نیست

ارسال در اخلاق و اندیشه

امام جمعه خمینی شهر در خطبه های نماز جمعه 20 اسفند با اشاره به سخنان اخیر و گلایه رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی، اظهارکرد: نقد منصفانه را نباید با تخریب و تهمت اشتباه بگیریم. به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایرنا، آیت اله رحیمی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب، نقد منصفانه به دولت است، افزود: بنابر این نباید با تهمت، افترا و تخریب دولت، کارهای خوب دولتمردان و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را هم، زیر سئوال ببریم.

وی در ادامه تداوم حرکت اعزام راهیان نور را یکی از اقدام ها برای تداوم راه شهدا دانست و گفت: برای انتقال ارزش €Œهای دفاع مقدس به ساخت فیلم های ارزشی و دفاع مقدس نیاز داریم بنابراین فیلمسازان داخلی و ارزشی ما باید تلاش کنند به وظیفه و تعهد خود در قبال انتقال این سرمایه عظیم عمل کنند.

نماینده ولی فقیه بااشاره اینکه باید فرهنگ اصیل کشور به شکل هنر ارزشی و استکبارستیزی و آزادیخواهی به نسل آینده منتقل شود، افزود: اگر فیلمسازان ما تولیدات ارزشی و فرهنگی نداشته باشند، دشمن تولیدات فرهنگی و غربی خود را به ما تحمیل می€ کند.

رحیمی با اشاره به اینکه کشور از سوی غرب مورد انواع تهاجم فرهنگی و اقتصادی از جمله قاچاق کالا، انتشار فیلم و مطالب ضد ارزش و قاچاق مواد مخدر قرار گرفته است، افزود: واردات فرهنگی و غربی به هر شکل برای کشور ضرر دارد لذا باید فرهنگ خود را تقویت کنیم تا فرهنگ غربی جایگزین فرهنگ اصیل ما نشود.

امام جمعه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند؛ تولیدات فرهنگی و هنری ما باید آثاری باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی را خوشحال نکند.

آیت اله رحیمی اضافه کرد: فیلمسازان داخلی در ساخت آثار هنری خود به زیبایی €ها و مسائل اصیل فرهنگی و ارزشی کشورمان توجه داشته باشند زیرا در کشورمان موضوع های ارزشی و هنری زیبایی وجود دارد.