شرایط کشور به گونه ای نیست که بین خودمان اختلاف داشته باشیم

ارسال در اخلاق و اندیشه

تسلیت جان باختگان حادثه آتش سوزی، لزوم وحدت و انسجام در کشور، هشدار به آل خلیفه و آل سعود از مهمترین مطالبی بود که در نخستین نماز جمعه بهمن ماه 1395 بیان شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا...شیخ عباس رحیمی ضمن آرزوی رحمت خداوند برای این جان باختگان حادثه آتش سوزی و آرزوی شفا برای مجروحان این حادثه و تسلیت به داغداران گفت: مأموران آتش نشانی این فرشتگان نجات، برای نجات گرفتاران در آتش رفتند و خودشان جان باختند و به شهادت رسیدند. حادثه ایست که پیش آمده و باید جلوگیری شود که دیگر رخ ندهد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سالگرد برجام گفت: این روزها هر اتفاقی را به برجام نسبت می دهند. البته در این مدت خیلی کارها انجام شده و دستاوردهایی داشته اما نه به اندازه ای که اینقدر برایش معجزه و کرامت نقل کنیم. نماینده ولی فقیه با بیان اینکه وحدت و انسجام نیاز جامعه ماست، گفت: شرایط کشور به گونه ای نیست که بین خودمان اختلاف داشته باشیم. سفارش رهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی است. ما نیز باید در همین راستا حرکت کنیم. کسی که از رهبر جلو یا عقب بیفتد، در هلاکت و انحراف است. باید همراه با رهبری از گردنه های صعب العبور همانگونه که تا بحال عبور کرده ایم، به سلامت و با هدایت رهبر عبور کنیم و در انتخابات پیش رو حواسمان جمع باشد که عده ای نخواهند از یک سری مسائل سوءاستفاده کنند و تفرقه و تضعیف و تخریب ایجاد کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن محکوم کردن اعدام سه جوان شیعه در بحرین توسط آل خلیفه گفت: آل سعود، آل خلیفه! چرا با شیعه لجبازی می کنید و خون به دلش می گذارید؟ شما قویتر از شاه پهلوی نبودید و نیستید. 38 سال پیش شاه با چه ذلت و نکبتی از کشور ایران خارج شد و تاج و تختش ویران گشت. بدانید بزودی خداوند شما را به سرنوشت شاه گرفتار خواهد کرد.