کاروان قرآنیان جوانان شهرستان به مرحله استانی مسابقات مدهامتان مشخص شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

به همت شورای برنامه ریزی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و اداره ارشاد خمینی شهر، مرحله شهرستانی مسابقات سراسری «مدهامتان» برگزار و برندگان آن معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین هر ساله مسابقات سراسری «مدهامتان» از طرف ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ویژه اعضای کانونها در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می گردد.
امسال مرحله شهرستانی یازدهمین دوره این مسابقات به میزبانی کانون 14 معصوم(ع) مسجد جامع آدریان در دو رده سنی رده زیر 18 سال و بین 18 تا 30 سال آقایان در روزهای جمعه 29 مرداد و 5 شهریور برگزار شد.
به گفته مسؤول کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمینی شهر، امسال جمعاً 120 نفر از نوجوانان و جوانان خمینی شهری در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ و صحیح خوانی نماز شرکت کردند و به علت کمبود بودجه این مسابقات در بخش خواهران برگزار نمی شود که امیدواریم در سالهای آتی این مسابقات هر چه باشکوه تر هم در بخش برادران هم در بخش خواهران برگزار گردد.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات مشخص و اعلام شده که ان شاءا... در آینده ای نزدیک این کاروان قرآنی در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.
شایان ذکرست که تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته نزدیک به دو برابر شده بود و از لحاظ کیفی نیز رشد داشت.