نماز عید فطر آخر ین برگ کتاب بندگی ماه رمضان

ارسال در اخلاق و اندیشه

نماز عید سعید فطر به امامت آیت ا... شیخ عباس رحیمی در مصلای نماز جمعه برگزار گردید.به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: متأسفانه نماز عید فطر در برخی نقاط کشور و مخصوصاً شهر ما مظلوم واقع شده است. در خیلی از مساجد با اینکه به مصلی نزدیکند، مع الأسف نماز عید را جداگانه برپا می کنند که خلاف مصلحت نظام است. متأسفانه امامزاده سید محمد(ع) به این نقص اضافه شده است که امیدواریم آخرین اشتباهشان باشد.
نماینده ولی فقیه از نماز عید فطر به صفحه آخر کتاب بندگی ماه رمضان تعبیر کرد و گفت: اگر این صفحه را نیز تکمیل کنیم، مجموعه کتاب تقوای ماه رمضان را به خوبی درک کرده ایم. فلسفه نماز عید همان فلسفه نماز جمعه است؛ عبودیت، تذکر، تقوا و مسائل سیاسی.
خطیب جمعه ادامه داد: اعمالی که در این دنیا انجام می دهیم، دارای نتیجه است؛ چه خوب چه بد. هیچ کار خوب یا بدی گم نمی شود و محاسبه می گردد. مزد کارهایی که ماه رمضان انجام دادید، ده برابر به حسابتان ریخته می شود. کاری نکنید شیطان حسابتان را خالی کند. دستاوردهای ماه رمضان را نگه دارید؛ تقوا، نماز جمعه و جماعت، نماز اول وقت قرائت قرآن، صله رحم، اخلاق نیکو و... را حفظ کنید تا حسابتان خالی نگردد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: مناطقی از سوریه از دست داعش آزاد شده است. قرار شده مساجد منطقه های شیعه نشین توسط ایران شیعه ساخته شود و یکی دو مسجد شیعیان هم سهم خمینی شهر است. صندوقهایی به همین منظور تعبیه شده است.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به روز قلم خطاب به قلم به دستان گفت: کنید قلم را بشناسید و حق آن را ادا کنید. درست بنویسید و در مسیر اصلاح و هدایت و رشد جامعه قدم بردارید. تخریب نکنید. سازنده باشید و قداست قلم را حفظ نمایید.