دومین همایش مجمع خیرین قرآنی برگزار شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

دومین همایش مجمع خیرین قرآنی و پانزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم که با ضیافت افطاری همراه بود، رییس اتحادیه تشکل های قرآنی با تاکید براینکه تعداد قابل توجهی از میهمانان ما خیران قرآنی خمینی شهر هستند، گفت: کمک های ماهانه همین خیران است که چرخ تشکل های قرآنی شهرستان را می چرخاند. دکتر ابطحی از رجبی معاون سیاسی فرماندار که در این همایش حضور داشت خواست تا به روند ثبت مجمع خیرین قرآنی سرعت ببخشد.


وی در ادامه با اشاره به جلسات جزخوانی که در فضاهای باز شهر مثل بوستان های پیروزی و علیمردان خان برگزار می شود، از خانم پریشانی رییس شورای شهر که در این همایش حضور داشت خواست تا همانطور که یک هفته پیش از ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری همایش قرآنی در منطقه لادر نمودند، یک هفته بعد از این ماه نیز به پاس فعالیت های قرآنی که در این ماه در شهرستان صورت گرفته یک جشن قرآنی دیگر در این منطقه برگزار نمایند.


در ادامه جلسه رییس شورای شهر ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات میهمانان گفت: در زمانی که هجمه ها از هر سو به سمت ارزش ها روانه می شود، بهترین پناهگاه کلام خداوند است.


خانم پریشانی با تاکید براینکه شورای چهارم همواره با تشکل های قرآنی همراه و همگام بوده است، اظهار امیدواری کرد که دیگر مسوولان نیز همراهی هایشان را در این زمینه بیشتر کنند.


وی همچنین با بیان اینکه پیشنهاد دکتر ابطحی مبنی بر برگزاری جشن قرآنی در لادر بعد از ماه رمضان مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: نگاه مسوولان شهرستان نیز این است که برنامه های قرآنی صرفا در محافل و مساجد برگزار نشود بلکه پا در دیگر فضاها نیز بگذارد از همین رو دو سال پیش یک همایش قرآنی در سالن سینما فرهنگ برگزار شد و امسال نیز این مراسم به چشمه لادر راه پیدا کرد. رییس شورای شهر در پایان از شهردار حاج حیدری به خاطر حمایت هایش از برگزاری همایش قرآنی در چشمه لادر تشکر کرد. 


گفتنی است در این برنامه که در مجموعه فرهنگی معلمان برگزار شد، فرماندار رضوانی، رییس و برخی اعضای شورای شهر، سرهنگ مرادی فرمانده سپاه، حجت الاسلام کوچکی رییس اداره تبلیغات اسلامی، ترابی بخشدار و... حضور داشتند.