مراسم کلنگ زنی مسجد مجتمع پردیسان برگزار شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

مراسم کلنگ زنی کلنگ مسجد مجتمع پردیسان واقع در امتداد بلوار دکتر ابوالبرکات، برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، پس از گذشت 4 سال از افتتاح این مجتمع که جمعیتی بالغ بر هزار نفر را در خود جای داده، تپه ای که در نزدیکی این مجتمع قرار دارد به پیشنهاد شهردار برای احداث مسجد در نظر گرفته شد. شهردار حاج حیدری در مراسمی که به همین منظور در نمازخانه این مجتمع برگزار شد، طی بیاناتی ضمن اشاره به مراحل آزادسازی بلوار ابوالبرکات همچنین اقدامات اخیر شهرداری در مورد این مجتمع چون جمع آوری زباله ها و نخاله های اطراف، نصب گل میخ ها و رنگ آمیزی جداول گفت: زمانی که این تپه کنار مجتمع را دیدم، احساس کردم که با توانایی هایی که شهرداری دارد، می توان این تپه را صاف کرد و جایش مسجدی بنا نمود که الگویی برای مساجد شهر باشد.

photo 2016 05 21 17 09 56
در ادامه امام جمعه ضمن تشکر از شهردار برای این اقدام خیر، ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت ساخت مساجد در مکان هایی که نیاز است، افزود: مسجد باید همه امکانات جذب جوانان را داشته و اسباب تفریح آنهادر آن مهیا باشد. باید در مساجد کلاس های فرهنگی، ورزشی و درسی و ... برگزار شود. آیت اله رحیمی شهریور ماه 93 درباره احداث مسجد در این مکان به خبرنگار ما گفته بود: اداره راه و شهرسازی زمینی را برای مسجد اختصاص داده که مناسب نیست و ساکنان مجموعه زمینی دیگر را در نظر گرفته اند که اداره حاضر به تحویل آن نمی باشد و همین اختلافات باعث شده احداث مسجد به تعویق بیفتد.

گفتنی است در پایان مراسم، حجت الاسلام سبحانی رییس هیات مدیره مرکزی مجتمع، از تلاش ها و پیگیری های امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و مسوول سازمان خدمات موتوری شهرداری و همچنین خیرینی که قول همکاری برای ساخت این مسجد را داده اند، تشکر و قدردانی نمود.