کارگاه مهارت های همسرداری برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

مسوول برگزاری کارگاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: با توجه به اهمیت اساسی ترین و مهمترین بنیان در اسلام یعنی خانواده و با هدف اصلاح و تربیت صحیح خانواده از دیدگاه قرآن اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر تصمیم گرفت سلسله کارگاه های خانواده قرآنی را در پنج عنوان ویژه عموم باللاخص فعالان قرآنی شهر برگزار نماید.


باقری ادامه داد: به مناسبت هفته ازدواج اولین کارگاه با عنوان مهارت های همسرداری برگزار شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. در آینده نیز کارگاه هایی با موضوعات ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر از دیدگاه قرآن، تربیت فرزند در قرآن، مهارت های ویژه زنان، مهارت های ویژه مردان و... توسط اتحادیه برگزار خواهد شد.


مسوول آموزش خانواد اداره آموزش و پرورش ادامه داد: آمار طلاق روز به روز افزایش می یابد و متاسفانه این معضل حتی در خانواده های قرآنی هم دیده شده و برگزاری این کارگاه ها با هدف حل مشکلات خانواده ها و تربیت صحیح فرزندان جزو یکی از برنامه های مهم اتحادیه قرار گرفته است.


باقری در پایان تاکید کرد: برگزاری برنامه های قرآنی مخصوصا چنین کارگاه هایی هزینه هایی در بر دارد که توسط خیّران تامین می گردد. البته همکاری ادارات و ارگان های شهر مانند اداره ارشاد، اداره اوقاف و فرمانداری هم کم و بیش وجود دارد و امیدواریم بیشتر گردد. علاقمندان می توانند با ارسال کلمه «خیرین» به شماره 5000266578 به صورت پیامک ما را در برگزاری برنامه های قرآنی یاری نمایند.