گردهمایی مدیران مدارس شهرستان در باغ ابریشم

ارسال در خبر و گزارش

از عدم حضور آنها در انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان گلایه کرد و افزود: چرا در این انتخابات تنها 40 نفر شرکت کردند در حالی که ما از بین 6 هزار فرهنگی 4 هزار عضو فعال داریم. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش، بدیحی در ادامه خطاب به مدیران گفت: با تبلیغ در مدارس ما را در راه اندازی یک شرکت تعاونی مصرف در شان فرهنگیان یاری کنید. در این مراسم همچنین از زحمات محمد حسن عمادی و فریبا زینعلی به عنوان معاونان «برنامه ریزی توسعه و مدیریت» و «پرورشی» تقدیر و محمد شاملی و مجتبی عموشاهی به عنوان معاونان جدید معرفی شدند.


معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش نیز در این مراسم با انتقاد از شیوه اجرای طرح شش سه سه گفت: این طرح در پی مغفول ماندن از دوره ابتدایی با اجرای نظام جدید دوره متوسطه و به دنبال آن تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد تحول اساسی در شیوه آموزشی به طور کلی، پیشنهاد و اجرا شد اما از آنجا که وزیر وقت آن را شتاب زده اجرا کرد در مدارس با کمبود معلم، مکان و امکانات روبرو شدیم تا آنجا که در برخی مدارس از زیرزمین و راه پله به عنوان کلاس درس استفاده شد و از خدمتگزاران، دبیران دروس مختلف و بازنشستگان آموزش و پرورش نیز دعوت به تدریس شد.
پناهی اظهار کرد: 8 هزار میلیارد تومان بدهی و کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش است و 200میلیارد تومان در اداره کل بدهی داریم که یک میلیلارد تومان آن بدهی ضمن خدمت فرهنگیان است و باید با همفکری هم و کمک اولیا مشکلات را رفع نماییم.


در ادامه برنامه امام جمعه خمینی شهر از فرهنگیان خواست که شبکه های ماهواره ای و سایت های ضد مذهبی و ضد اخلاقی را به عنوان دشمن اصلی نسل امروز به دانش آموزان معرفی کنند.
شاهنامه خوانی، اجرای موسیقی، اجرای ورزش باستانی توسط دانش آموزان دبستان کاشانی و سخنرانی دکتر سواد کوهی با موضوع  شاداب سازی مدارس از دیگر برنامه های این گردهمایی یک روزه بود.