دومین کارگاه مهارت های بیان تفسیر برگزار می شود

ارسال در خبر و گزارش

مسوول آموزش اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: کسانی می توانند در این کارگاه یک روزه شرکت کنند که یا قبلا در کارگاه اول شرکت کرده اند یا الان تا قبل از زمان برگزاری کارگاه، فیلم کارگاه اول را از دفتر اتحادیه تهیه کرده و با دقت ببینند.
اسماعیل رضایی ادامه داد: در کارگاه قبلی طی یک روز قالب های بیان تفسیر و روش دسته بندی مطالب بیان گردید. شرکت کنندگان هم موظف شدند تحقیقی پیرامون مباحث مطرح شده بنویسند و ظرف دوهفته به دفتر اتحادیه تحویل دهند. تعداد 28 نفر تکالیف خود را به دفتر تحویل دادند. سپس با نظر مستقم استاد مربوطه 18 نفر نمره قبولی را گرفتند و گواهینامه دریافت کردند.
این استاد دانشگاه توضیح داد: در کارگاه دوم هر نفر در چند دقیقه تحقیق خود را به صورت کنفرانس ارائه می کند سپس حضار و در نهایت استاد اشکالات آن را بیان می نمایند. این کار ممکنست نصف زمان کارگاه را سپری کند، اگر زمان باقی بود استاد مبحث تدبّر در قرآن یا لغزشگاه های تفسیر را بیان خواهد نمود.
مسؤول آموزش اتحادیه تشکلهای قرآنی در پایان تأکید کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام روزهای زوج به دفتر اتحادیه واقع در بلوار شهید طالقانی، کوچه 7، طبقه فوقانی قرض الحسنه ثامن الأئمه(ع) مراجعه و یا با تلفن 33513887 و 09135887765 تماس حاصل نمایند یا اینکه به سامانه 5000266578 پیامک بفرستند. مکان برگزاری این دوره نیز متعاقبا اعلام می گردد.