آئین اختتامیه دومین نمایشگاه چینه برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

آئین اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای دستی چینه برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این آئین که کلیه غرفه داران همراه خانواده هایشان در آن شرکت کردند، ابتدا بازدیدی از بام سبز انجام شد. بازدید از خانه تاریخی مجیر و موزه مشاهیر خمینی شهر برنامه بعدی بود که به اجرا درآمد و سپس حضار در نشست نقد و بررسی نمایشگاه شرکت کردند.

photo 2018 02 13 09 00 03


در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خمینی شهر برگزار شد، غرفه داران به ارائه نظراتشان درباه عملکرد دومین نمایشگاه چینه پرداخته و نظرات مثبت و منفی خود را دراینباره بیان کردند.

 MG 3525


مدیرعامل سازمان پس از شنیدن حرف های غرفه داران که برخی از آنها از شهرهای دیگر میهمان شهر ما شده بودند، گفت: این نشست با هدف رفع کمبودها و کاستی های این نمایشگاه در سال های آینده برگزار شده است.

موسوی افزود: نمایشگاه های بعدی را در سالن چند منظوره بحران که از کلیه امکانات لازم برخوردار است، برگزار می کنیم.

وی ضمن تشکر از اسماعیل حاج حیدری و خانم علیرضایی به عنوان دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه، از همه هنرمندانی که در این نمایشگاه، هنرهای خود را به معرض نمایش و فروش گذاشته بودند، دعوت کرد تا در نمایشگاه های بعدی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت های مختلف و با موضوعات متنوع برگزار خواهد کرد، شرکت کنند.

 MG 3534

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خمینی شهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه به تمامی غرفه داران به دومین نمایشگاه هنرهای دستی چینه پایان داد.