دانش آموزان را فرزندان خود بدانید

ارسال در خبر و گزارش

القائات دشمن در دل و ذهن دانش آموزان هم نفوذ کرده است. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه که در جمع مربیان و معاونان پرورشی شهرستان سخن می گفت، افزود: شما مربیان پرورشی می بایست دانش آموزان را درباره این خطر بزرگ توجیه و راهنمایی کنید.

 

آیت اله رحیمی ادامه داد: به عنوان یک وظیفه دلسوزانه با این دانش آموزان کار کنید. آنها را مانند فرزندان خود بدانید. اینها گل های اسلام و امام زمان(عج) هستند. اگر حتی یک دانش آموز را به راه راست هدایت کردید، نمازخوان کردید، با اهلبیت(ع) آشنا ساختید، شبهه اش را حل نمودید، خیلی ارزش دارد.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به درس مهارت های زندگی گفت: مهارت های زندگی در روایات اسلامی کم نیست. متاسفانه سبک زندگی به صورتی شده که حتی یک سلام ساده را هم از ما گرفته اند. به کجا می رویم؟!


در ادامه مراسم مدیریت اداره آموزش و پروش شهرستان خمینی شهر به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه در سراسر کشور 750 اداره آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: اگر در ابتدای سال تحصیلی مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار هر اداره قرار داده شود، راحت تر می توان به مدارس نیازمند کمک کرد. جمعا می شود 750 میلیارد تومان که شاید به اندازه دو تا از طرح های دولت نشود.


محمود بدیهی از کمبود بودجه گلایه کرد و گفت: سه سال است هنوز نتوانسته ایم یک هدیه مناسب در حد 20 هزار تومان به برندگان مسابقات فرهنگی - هنری اهدا کنیم. ما حتی در پذیرایی مجمع عمومی ها و کارگاه های معلمان هم درمی مانیم.


سخنان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان، مولود خوانی، شاهنامه خوانی یکی از دانش آموزان، تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی ای که نامشان «علی» است یا از سادات هستند، از دیگر برنامه های این جلسه بود.


لازم به ذکر است در آستانه بازگشایی مدارس مجمع عمومی مربیان و معاونان صبح دوشنبه 29 شهریور در سالن اجتماعات کانون سلمان فارسی برگزار شد.