تیم 'دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر'در گرایش هدفمند سوم شد

ارسال در علمی


دومین دوره مسابقات ملی ماکارونی دربابل به کار خود پایان دادبه گزارش فرصت آنلاین به ننقل ازایرنامرکزساری،این دوره از مسابقات که برای مدت دو روز با شرکت 35 تیم و با حضور 70 نفر از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و با داوری شش استاد برجسته در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شده بود تیم ها در دوگرایش راندمانی و هدفمند به رقابت پرداختند.
تیم ' کینو' از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، تیم 'پادراکارا ' از آموزشکده فنی و حرفه ای سما اسلامشهر و نیز تیم' تراس' از دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از میان 16 تیم عناوین اول تا سوم را به ترتیب در این دوره از مسابقات در گرایش راندمانی از آن خود کردند.
همچنین تیم غیاث الدین از دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی،'آنیس' از دانشگاه آل طه و نیز تیم 'دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر' نیز در گرایش هدفمند توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم گفت: خوشبختانه دانشجویان دارای شور و نشاط خوبی برای شرکت در مسابقات ماکارونی هستند لذا باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.
ابوالفضل رنجبر نوعی حمایت دانشجویان در مسابقات ملی ماکارونی را از سوی وزارت علوم و دیگر مسئولان خواستار شد و اظهارداشت: برگزاری این مسابقات و ثبت رکورد ها می تواند در ایجاد انگیزه و رشد علمی این قشر پویای جامعه مثمر ثمر باشد.
وی سطح مسابقات ملی ماکارونی در دانشگاه صنعتی بابل را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم زمینه پیشرفت دانشجویان دختر و پسر را با برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی فرآهم آوریم.