شهرک علمی و تحقیقاتی علوم انسانی راه اندازی می شود

ارسال در علمی

یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دکتر سید محمد امیری دبیر هیأت امنای استان اصفهان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و شوراهای تخصصی استان در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر سید محمد امیری در این جلسه: از فعالیت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی و تربیت استادان مجرب و تالیف کتب علوم انسانی مبتنی بر فرهنگ و جهان بینی دینی و تمدن ایرانی اسلامی خبر دادو افزود: در آینده نزدیک بومی سازی در علوم انسانی، مطابق با جهان بینی اسلامی را شاهد خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: دریافت 300 هکتار زمین برای توسعه رشته های علوم انسانی و راه اندازی اولین شهرک علمی و تحقیقاتی علوم انسانی در استان اصفهان توسط دانشگاه آزاد اسلامی در حال پیگیری است.
براساس این گزارش دکتر مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از توسعه فعالیت های پژوهشی و رویکرد جدید دانشگاه در زمینه های تحقیقاتی خبرداد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر نزدیک به 30 سال در زمینه های آموزشی و فرهنگی در حال فعالیت است و در رشته های علوم انسانی و مهندسی مکانیک به قطب علمی تبدیل شده و سه مرکز اعتیادپژوهی، تحقیقات سنگ و تحقیقات رباتیک در دانشگاه راه اندازی می شود.