رسالت بزرگ مسئولان ، انعكاس دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي

ارسال در علمی

azadدكتر مهران مجلسي دبير منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامي در مصاحبه باخبرنگار آنا گفت : دانشگاه آزاد اسلامي در سه دهه فعاليت خود به دستاوردها و افتخارات بزرگ ملي و بين المللي نائل آمده و در آستانه سي امين سالگرد تأسيس دانشگاه اهتمام ويژه اي جهت تنوير افكار عمومي از افتخارات و اقدامات صورت گرفته به وجود آمده و در همين راستا برنامه هاي مختلفي براي اطلاع رساني تدوين گرديده است .

وي با اشاره به اينكه دانشگاه آزاد اسلامي در سي سال گذشته به بركت يك ميليون تومان اهدايي حضرت امام به دانشگاه ، به بزرگترين دانشگاه حضوري جهان تبديل شده ، اظهار داشت : شعار دهه چهارم فعاليت دانشگاه ، ارتقاي كيفيت آموزش و رقابت با دانشگاههاي معتبر جهان تعيين گرديده است .

ايشان دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي در بخش هاي مختلف را كم نظير برشمرد و تصريح كرد از طريق برنامه هاي تلويزيوني و راديويي درصدد اطلاع رساني به موقع و سريع به مردم هستيم .دكتر مجلسي ادامه داد : تا كنون تعداد زيادي از دانشگاههاي استان اصفهان در برنامه هاي زنده تلويزيوني شبكه اصفهان شركت كرده و به بيان دستاوردها و افتخارات بدست آمده دانشگاه ها پرداخته اند . وي از پخش پنج برنامه تلويزيوني از اختراعات و ابداعات دانشجويان دانشگاه خبر داد و گفت چند برنامه راديويي نيز از افتخارات دانشگاه تهيه و از راديو اصفهان پخش شده است .

دبير منطقه چهار ادامه داد : تهيه برنامه هاي راديويي و تلويزيوني از دستاوردها براي تمام دانشگاه ها ادامه خواهد داشت تا مردم از روند توسعه و گسترش فعاليت هاي آموزشي ، پژوهشي و فرهنگي در سطح دانشگاههاي آزاد اسلامي منطقه چهار كه شامل استان هاي اصفهان و چهار محال و بختياري است بيشتر آگاه شوند.

دكتر مجلسي انعكاس دستاوردهاي دانشگاه را رسالتي بزرگ براي مسئولان برشمرد و خاطر نشان كرد در ماه هاي آينده از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامي به مردم بيشتر اطلاع رساني خواهد شد .