نشست هيأت رئيسه با اعضاء هيأت علمي دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر

ارسال در علمی

azadمدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي در مصاحبه با خبرنگار آنا گفت : در جهت هماهنگي بيشتر در مسائل آموزشي و اتخاذ راهكارهاي علمي براي ارتقاء كيفيت آموزش ، نشست صميمانه هيأت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر با اعضاء هيأت علمي برگزار گرديد.

در اين نشست چند ساعته دكتر سيدمحسن خليفه سلطاني رئيس دانشگاه فعاليت در محيط مقدس علم و دانش را توفيق بزرگ جامعه دانشگاهي برشمرد و افزود به پاس نعمت حضور درمحيط دانشگاه بايد با همه توان در خدمت گسترش مرزهاي دانش و پژوهش و پرورش استعدادهاي درخشان دانشجويان باشيم .

 

ايشان فرصت خدمت به دانشجويان و رسيدگي به مشكلات آنان را در جهت رسيدن به قله هاي دانش و معرفت در كشور از نعمت هاي خداوند متعال دانست و تصريح كرد دانشگاه آزاد اسلامي با تلاش شبانه روزي اساتيد ، دانشجويان و كاركنان در مجامع بزرگ علمي دنيا درخشيده و بايد از دستاوردهاي بدست آمده صيانت و پاسداري كرد .

وي دانشگاه آزاد اسلامي را يادگار علمي حضرت امام (ره) دانست و خاطر نشان كرد پس از سي سال تلاش و بالندگي اكنون دانشگاه آزاد اسلامي به بزرگترين دانشگاه حضوري جهان تبديل شده و از جايگاه ويژه اي در سطح جهان برخوردار است .

در ادامه جلسه اساتيد دانشگاه به بيان ديدگاهها و نظرات خود در خصوص اسلامي كردن دانشگاه ، رونق فعاليت هاي فرهنگي ، ارتقاء كيفيت آموزش و افزايش فعاليت هاي تحقيقاتي پرداختند .