همایش نهم ملی مکانیک دانشگاه آزاد خمینی شهربه پایان رسید

ارسال در علمی

نهمین دوره همایش ملی مهندسی مکانیک با حضور استادان، دانشجویان و صنعتگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر برگزار شد. به گزارش فرصت آنلاین دبیر اجرایی همایش درگزارشی از این همایش دوروزه گفت: بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 77مقاله به صورت سخنرانی و 36مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
امین کلاهدوز با اعلام اینکه 46درصد از مقالات ارسالی به دبیرخانه مربوط به دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، مراکز صنعتی و موسسات آموزشی خارج از سیستم آموزشی دانشگاه آزاد بود، اضافه کرد: دانشگاه خمینی شهر 83مقاله و دیگر واحدهای دانشگاه آزاد کشور 38 مقاله، دانشگاه های دولتی 25مقاله و سایر نهادها 11مقاله به این دوره از همایش ارسال کردند.
وی به حضورشرکت های تولیدی وصنعتی مرتبط با رشته مکانیک در همایش اشاره کرد وگفت:حضورآنهاباعث می شود تقابل صنعت و دانشگاه به وجود آید.دبیر همایش افزود: پرفسور مسلمی نایینی استاد دانشگاه تربیت مدرس، مهندس ادب آوازه رییس انجمن جوش ایران، دکتر عظیمیان استاد دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر، دکتر شفیعیان مدیر آموزش شرکت تأمین قطعات ایساکو، سرهنگ اسلامی مسول مرکز تحقیقات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و مهندسین مکانیک در این همایش سخنرانی و تبادل نظر داشتند.
وی با ابراز از اینکه سعی می شود همایش در سال های آینده به صورت بین المللی برگزار شود، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در رشته مکانیک به عنوان یک دانشگاه شاخص و مطرح در سطح منطقه ای به حساب می آید