نشست الحاق برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

hamayesh-elhaghelhagh_200_200

 

اولین نشست علمی الحاق خمینی شهر به اصفهان پنجشنبه ششم بهمن با حضور کارشناسان و صاحبنظران در دانشگاه آزاد خمینی شهر برگزار گردید.

در این نشست کارشناسان با ارایه مقالات خود پیرامون فرصتها و تهدیدهای الحاق خمینی شهر به اصفهان به بحث و تبادل نظر پرداختند. نقدعلی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد در گفتگو با فرصت در خصوص نتایج این همایش تاکید کرد دانشگاه آزاد تلاش دارد مقالات ارائه شده در این همایش را با همکاری ارگانهای شهر به چاپ رساند.

 

حاشیه های این نشست

  • با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس تلاش شده بود این نشست در یک سکوت خبری برگزار گردد. برای همین هیچ اطلاعیه ای در این زمینه در شهر زده نشد.
  • در ابتدای جلسه، فرماندار سخنانی پیرامون نحوه انتشار اخبار این همایش و حساسيت هاي آن بيان داشت.
  • دکتر محمدی و مهندس قربانی دو تن از اعضای شورای شهر اصفهان جزو سخنرانان حاضر در این نشست بودند که مهندس قربانی به بیان فرصتها و دکتر محمدی به بیان تهدیدهای این الحاق پرداخت.
  • پروفسور میردامادی هم در سخنانی به رایزنی های خود با استاندار و اعضای شورای شهر اشاره كرد.
  • مهندس قربانی عضو شورای شهر اصفهان یکی از شرایط الحاق را موافقت مدیران اصفهان اعلام و تاکید کرد در اصفهان موضوعی به نام الحاق خمینی شهر چندان موضوعیت ندارد. این سخن کافی بود تا واکنش یکی از کارشناسان را به همراه داشته باشد. این کارشناس در حین ارائه مقاله خود در پاسخ به وی گفت: خمینی شهر مانند درختی است که شما میوه و شاخه های آن را بریده و برده اید و الان تنها تنه درخت باقی مانده برای همین میوه و سرسبزی ندارد، اصفهان موظف است یا میوه و شاخه هایی که برده را برگرداند یا تنه درخت را هم به میوه و شاخه هایش الحاق کند. این سخن با تحسین شرکت کنندگان همراه شد.