پیکر پاک آیت الله میردامادی بر دستان مردم تشییع شد

ارسال در خبر و گزارش

فقیه و حکیم ربانی آیت الله سیدمحمد میردامادی در سن 93 سالگی چشم از جهان فروبست و پیکر مطهرش صبح امروز بر دستان مردم ولایت مدار خمینی شهر تشییع شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این عارف و فیلسوف بزرگ که خود شاگرد بزرگانی چون آیات عظام شیخ محمود مفید، صدرکوپایی و آقارحیم ارباب بود سال های زیادی از عمرش را در مدارس علمیه اصفهان به تربیت شاگرد پرداخت.
آیت الله آقاسیدمحمد میردامادی سال های متمادی به تدریس کتب اخلاقی، عرفانی و معرفتی پرداخت و شاگردانی چون حاج آقا مهدی مظاهری تربیت کرد.
وی در گفتگویی با شبکه قرآن، نماز و روزه را داروهای الهی برمی شمرد که خداوند تجویز کرده تا بندگانش را بالا بکشد. وی همچنین در این مصاحبه نعمت های خداوند را بیشمار خوانده و می گوید: از میان نعمت های خداوند سه نعمت است که گلچین نعمت هاست و آن "ولایت"، "هدایت" و "عقل" است. این استاد فرزانه در ادامه می افزاید: اما عشق چیز دیگریست و بالاتر از عقل است.
آیت الله میردامادی در پاسخ خبرنگار شبکه قرآن که از ویمی خواهد توصیه ای به او داشته باشد می گوید: افتادگی آموز اگر طالب فیضی/ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.
بر اساس همین گزارش، پایان بخش سخنان این معلم اخلاق در این گفتگوی تلویزیونی این بیت شعر است: الهی چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار